• Iskristall

IVFare i Stockholm?

Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-11 19:53:11 följande:

Åhhh vad roligt :) håller tummarna för blastisar till frysen och att den lilla stannar

Tackar! Vi hoppas också. Kan inte tänka på annat...
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-12 07:00:54 följande:

Rd9: Svagt men starkare plus, vill inte slösa ett cb digitalt, efter lite surfande verkar det som att testlagrets känslighet är 25 mlU/ml och cb digitalt 50 mlU/ml. Nu är det bara att hoppas att det håller i sig - och att det är friskt.

Åh heja heja!
  • Iskristall
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-12 23:35:06 följande:

Första sprutan tagen yaaaay

Yay! Grattis till att äntligen vara igång!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-13 09:21:45 följande:

Vad det här tär på allt, inte nog med ens kropp men mentalt, humöret, hormonsvängningarna och förhållandet. Känner inget stöd alls. Från ena stunden säger min man att jag inte ska testa för tidigt, sedan frågar han om jag testat, när jag sedan uttrycker oro att det är svagt och jag är orolig för att det kommer vara kört så suckar han bara och säger det är för tidigt. Jag får ta allt själv och så flyr han in i jobb och bara är sur och har ingen förståelse för att jag inte kan hantera stress, bråk eller annat, det minsta jag vill ha är att han är snäll och omtänksam men jag känner bara kyla. Ursäkta, jag vet att det är hormoner.

Usch jobbigt. Ja, allt detta är jobbigt för alla inblandade skulle jag tro. Din man har säkert själv svårt att veta hur han ska reagera och svara dig, därför flyr han till jobb istället? Det ända man kan göra är nog att försöka prata om det så ni båda vet hur den andra tänker och känner?!

Jag håller tummarna för er och att ni får ett klart och tydligt plus snart!

Kram
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-13 09:40:44 följande:

Nä nu tog jag Sophiahemmets test och det var tydligt plus och sade till min man att vara snäll, och det var han, jag tror inte han orkar alla svängningar fram och tillbaka och blir då kall fast det inte är riktat mot mig, jag är bara superkänslig just nu. Det som oroar mig är det inbillade rosa, skräcken, och att cb digitalt inte visat gravid. Åh vad jag skulle behöva en lugnande drink eller så, som min läkare sade: det är ju synd att man inte kan ta sig en bläcka på krogen under ruvartiden.

Grattis!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-13 10:46:23 följande:

...och nu visar cb digital gravid 1-2... Nu ska jag coola...

Yay! Ja nu får du coola! Grattis!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-15 08:18:42 följande:

Hur många fick du insatta?

1st 2-dagars fick jag tillbaka.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-15 10:11:52 följande:

När är det TD?

Åh ja, TD 26/2. Är bara på RD5 idag.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-02-15 11:16:32 följande:

Ok. Spännande. Hur känns det?

Kroppsligt känns det inte mycket alls. Lite ömma bröst, lutinus. Lite spänd/öm tjejmage men antar det är äggstockarna som ömmar efter ÄP eller så är det förstoppningen jag fått en slängd av

Mentalt ska vi inte prata om, kan inte tänka på annat
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2016-02-16 06:39:10 följande:

Hur går det för alla?

Här väntas och ruvas det. RD6 idag. Händer inte så mycket alltså

Hur mår du då Twinky?
Svar på tråden IVFare i Stockholm?