IVFare i Stockholm?
Åhhh vad roligt :) håller tummarna för blastisar till frysen och att den lilla stannar
Åhhh vad roligt :) håller tummarna för blastisar till frysen och att den lilla stannar
Rd9: Svagt men starkare plus, vill inte slösa ett cb digitalt, efter lite surfande verkar det som att testlagrets känslighet är 25 mlU/ml och cb digitalt 50 mlU/ml. Nu är det bara att hoppas att det håller i sig - och att det är friskt.
Första sprutan tagen yaaaay
Vad det här tär på allt, inte nog med ens kropp men mentalt, humöret, hormonsvängningarna och förhållandet. Känner inget stöd alls. Från ena stunden säger min man att jag inte ska testa för tidigt, sedan frågar han om jag testat, när jag sedan uttrycker oro att det är svagt och jag är orolig för att det kommer vara kört så suckar han bara och säger det är för tidigt. Jag får ta allt själv och så flyr han in i jobb och bara är sur och har ingen förståelse för att jag inte kan hantera stress, bråk eller annat, det minsta jag vill ha är att han är snäll och omtänksam men jag känner bara kyla. Ursäkta, jag vet att det är hormoner.
Nä nu tog jag Sophiahemmets test och det var tydligt plus och sade till min man att vara snäll, och det var han, jag tror inte han orkar alla svängningar fram och tillbaka och blir då kall fast det inte är riktat mot mig, jag är bara superkänslig just nu. Det som oroar mig är det inbillade rosa, skräcken, och att cb digitalt inte visat gravid. Åh vad jag skulle behöva en lugnande drink eller så, som min läkare sade: det är ju synd att man inte kan ta sig en bläcka på krogen under ruvartiden.
...och nu visar cb digital gravid 1-2... Nu ska jag coola...
Hur många fick du insatta?
När är det TD?
Ok. Spännande. Hur känns det?
Hur går det för alla?