Nmg skrev 2016-06-03 09:08:22 följande:
HeSpännande med ÄP imorgon! Har du gjort ett annat protokoll denna gång? Jag håller verkligen alla tummar och tår! Jo det går bra här, plussade på ivfen sist när vi hade tråden igång, så det rullar på...
Känns som att det var så himla
länge sen vi började första ivf allihopa i tråden, har inte hört så mycket/ sett så många andra i andra trådar så jag blev nyfiken för hur det hade gått för de som plussat och de som skulle göra en andra behandling! j
Ja,det gick så bra idag! 11 ägg :) ET på söndag. Nej, samma fast högre dos på gonal-f:en. Åh va härligt, vilken vecka är du i nu? Och ja, de va sååå längesen vi började i höstas :D Tiden går fort!
Aliiice skrev 2016-06-03 15:52:17 följande:
Stajlish - du fick väl plus i vintras om jag minns rätt? Tråkigt om du MA :( välkommen till IVF världen igen! jag har satt tillbaka ett ägg idag så nu är man ruvare igen för tredje gången :) har dock varit i Grekland och kör med immunbehandling samtidigt
Ja, plussade efter FET i januari som slutade i missfall som upptäcktes i v.8 på VUL :/ Tack! Lycka till med ruvningen denna gången!