Barn och hund lika värda!
Då är det bevisat att barn och hund är lika värda enligt föräldrar! Genom att studera oxytocin hormonet hur man bondar mellan sin hund och sina barn så är banden lika starka mellan hund-matte/husse och barn-förälder.
Då är det bevisat att barn och hund är lika värda enligt föräldrar! Genom att studera oxytocin hormonet hur man bondar mellan sin hund och sina barn så är banden lika starka mellan hund-matte/husse och barn-förälder.
Tycker personligen att hundar är värda mer. Om jag kunde välja mellan att rädda min hund eller någons skitunge så skulle jag helt klart ta min hund.
En vetenskaplig undersökning kan inte avgöra vad du värderar högst. Det väljer du själv..
Tycker personligen att hundar är värda mer. Om jag kunde välja mellan att rädda min hund eller någons skitunge så skulle jag helt klart ta min hund.
Varför då? Varför ska hon rädda någon annans käraste istället för sin egna käraste?
Kan du motivera varför? Varför är en människa mer värd bara för att det är en människa?
Jag kan tänka mig att mina modersinstinkter skulle sätta in och jag skulle rädda ett barn bara för det, men iom att det är så som TS säger att det här bandet och oxycontinhormoner mm gör att man binder sig lika starkt till en hund som man gör till ett barn så tror jag nog att jag hellre hade räddat mig egna hund i första hand och inte ett okänt barn.
Hade det varit en okänd hund och ett okänt barn hade det varit en annan situation.