Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Sverige illa ute? IS står utanför porten.

Anonym (skärp dig) skrev 2015-08-30 12:06:50 följande:

Så migrationsverket säpo och polis lider av paranoia, bra att veta *facepalm deluxe*

Jag säger det igen. VAR är alla terrordåd?
  • Nerfherder
    Anonym (*****) skrev 2015-08-30 12:20:11 följande:

Det är du som lider av paranoia.

Men jag bor bara 20 minuter från Öresundsbron, så det blir väl till att bygga ett skyddsrum i vinter. Hoppas det blir en mild vinter, så maken inte skadar ryggen när han gräver. Fast då kan vi skylla på IS, indirekt är det ju deras fel att han skadar ryggen.

Ja du lär sufferring om du skadar ryggen
  • Nerfherder
    Anonym (skärp dig) skrev 2015-08-30 15:01:45 följande:

Nu tänkte jag på det normala folket som blir i princip lynchade så fort massinvandring och terrorister hamnar i samma mening.

Att det hivas en massa tomma ord, undanflykter och inget sägande "åtgärder" från sjuklövern vet vi redan, så har det sett ut ganska länge nu, till det finns det bara en kommentar.

"Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annorlunda resultat"Albert Einstein

I år har vi hört hur "problematiskt" situationen är och vilken "utmaning" vi står inför, omkring där kan an sluta lyssna för nått mer konkret kommer det inte ur det partiet.

Och under tiden område efter område förslummas och islamiseras så importerar vi några tusen terrorister till, nytt blod behövs väl enligt sjuklövern.

"Jag sa aldrig hälften av det folk säger att jag sagt" - Albert Einstein
  • Nerfherder
    Sallysally skrev 2015-08-30 15:19:04 följande:

Förklara för mig hur du tänker kring iS.

Svara på min fråga först
  • Nerfherder
    Sallysally skrev 2015-08-30 15:36:25 följande:

Ok du är bara ute efter att provocera verkar det som.

Jag säger som förut: var är alla terrordåd
  • Nerfherder
    KillBill skrev 2015-08-30 15:37:47 följande:

På frågan om du är för IS svarar du; Ja, jag är rädd.

Är du typ rädd för Sveriges nya terrorlagstiftning ska skapa problem för dina IS sympatier eller är det något annat som tynger dig?

Hen tänkte inte på det
  • Nerfherder
    Sallysally skrev 2015-08-30 15:50:09 följande:

Oj missade ett rädd såg jag nu

Ny användare
Svar på tråden Sverige illa ute? IS står utanför porten.