Sverige illa ute? IS står utanför porten.
Så migrationsverket säpo och polis lider av paranoia, bra att veta *facepalm deluxe*
Så migrationsverket säpo och polis lider av paranoia, bra att veta *facepalm deluxe*
Det är du som lider av paranoia.
Men jag bor bara 20 minuter från Öresundsbron, så det blir väl till att bygga ett skyddsrum i vinter. Hoppas det blir en mild vinter, så maken inte skadar ryggen när han gräver. Fast då kan vi skylla på IS, indirekt är det ju deras fel att han skadar ryggen.
Som vanligt när tråden börjar glida bort
Bara den härbtråden kvar på hetaste
Nu tänkte jag på det normala folket som blir i princip lynchade så fort massinvandring och terrorister hamnar i samma mening.
Att det hivas en massa tomma ord, undanflykter och inget sägande "åtgärder" från sjuklövern vet vi redan, så har det sett ut ganska länge nu, till det finns det bara en kommentar.
"Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annorlunda resultat"Albert Einstein
I år har vi hört hur "problematiskt" situationen är och vilken "utmaning" vi står inför, omkring där kan an sluta lyssna för nått mer konkret kommer det inte ur det partiet.
Och under tiden område efter område förslummas och islamiseras så importerar vi några tusen terrorister till, nytt blod behövs väl enligt sjuklövern.
Förklara för mig hur du tänker kring iS.
Ja jag är rädd!
Ok du är bara ute efter att provocera verkar det som.
På frågan om du är för IS svarar du; Ja, jag är rädd.
Är du typ rädd för Sveriges nya terrorlagstiftning ska skapa problem för dina IS sympatier eller är det något annat som tynger dig?
Oj missade ett rädd såg jag nu