Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Sverige illa ute? IS står utanför porten.

Ni vet väl om att det ni oroar er för så himla mycket inte är fakta, utan det är en debattartikel...

• Nerfherder
    Dasking skrev 2015-08-29 16:31:05 följande:
    Det klart att det är USA som är boven i dramat. Snälla kom med ett vettigt förslag på hur vi stoppar mördare och hjärntvättade fundamentalister istället.
    Vaken.se tror även at Chemtrails är riktiga, är det något du tror på?
  • Nerfherder
    FrauCasio skrev 2015-08-29 16:53:59 följande:

Nej det är fakta att här redan finns en massa IS, även de som blivit reryterade i bla svenska moskér och åker ner för att kriga. För mig är dessa människor ganska så störda och jag vill inte ha dessa ute i samhället.

Jasså, men länken de ojar sig för är ju en debattartikel. Vilka fakta har du som styrker ditt påstående då
  • Nerfherder
    Notetur Nomen skrev 2015-08-29 16:57:27 följande:

Varför skulle is-krigare komma till sekulära Sverige? De har ju fullt upp att skapa sitt kalifat i hemområdet. Det är fruktansvärt långsökt att de skulle ta sig till Sverige för att föra jihad här. Så det finns ingen anledning alls att vara rädd.

Jag antar att du är rädd för spöken?
  • Nerfherder
    Smecker skrev 2015-08-29 16:44:45 följande:

Så många frågor, så mycket Suffering.. jag menar lite svar

Ja det luktar ganska mycket Suffering över det här, som tidigare sagts i tråden
  • Nerfherder
    Dasking skrev 2015-08-29 17:02:43 följande:

Det är precis denna typ av inlägg som skrämmer mig. Man pekar ut personer som översittande rasister och på ett sarkastiskt sett menar att de är mindre värda än man är själv.

Det gamla ordspråket "genom sig själv känner man andra" är klockrent i det här fallet. 

Busted... precis som vanligt.
  • Nerfherder
    Dasking skrev 2015-08-29 17:04:49 följande:

Japp

Hur var det nu med tiggeriet, var det lagligt eller ej?
  • Nerfherder
    FrauCasio skrev 2015-08-29 17:10:09 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article20662844.ab

www.aftonbladet.se/nyheter/article20427940.ab

www.aftonbladet.se/nyheter/article21018711.ab

Välj första länken om ni bara ska klicka en gång på någon av länkarna!

Är det så svårt att hitta denna fakta tycker ni eller? Det finns ju en drös om detta skrivet, men även på nyheterna nästan dagligen.

Lever ni under en sten eller?

Lite intressant, eftersom det inte är de artiklarna som hänvisas till i TS och hela tråden går ut på...
  • Nerfherder
    FrauCasio skrev 2015-08-29 17:20:40 följande:

Du citerade mitt inlägg då du inte trodde på det jag skrivit. Bla att det rekryteras i svenska moskér. Du bad om källor. Dessa artiklar stödjer mitt inlägg du/ni inte höll med i.

Är du yr idag?

TS har ju redan länkat till källan för sin oro!

Sen när är en debattartikel fakta?
Svar på tråden Sverige illa ute? IS står utanför porten.