Sverige illa ute? IS står utanför porten.
Ni vet väl om att det ni oroar er för så himla mycket inte är fakta, utan det är en debattartikel...
Ni vet väl om att det ni oroar er för så himla mycket inte är fakta, utan det är en debattartikel...
Nej det är fakta att här redan finns en massa IS, även de som blivit reryterade i bla svenska moskér och åker ner för att kriga. För mig är dessa människor ganska så störda och jag vill inte ha dessa ute i samhället.
Varför skulle is-krigare komma till sekulära Sverige? De har ju fullt upp att skapa sitt kalifat i hemområdet. Det är fruktansvärt långsökt att de skulle ta sig till Sverige för att föra jihad här. Så det finns ingen anledning alls att vara rädd.
Så många frågor, så mycket Suffering.. jag menar lite svar
Det är precis denna typ av inlägg som skrämmer mig. Man pekar ut personer som översittande rasister och på ett sarkastiskt sett menar att de är mindre värda än man är själv.
Det gamla ordspråket "genom sig själv känner man andra" är klockrent i det här fallet.
Japp
www.aftonbladet.se/nyheter/article20662844.ab
www.aftonbladet.se/nyheter/article20427940.ab
www.aftonbladet.se/nyheter/article21018711.ab
Välj första länken om ni bara ska klicka en gång på någon av länkarna!
Är det så svårt att hitta denna fakta tycker ni eller? Det finns ju en drös om detta skrivet, men även på nyheterna nästan dagligen.
Lever ni under en sten eller?
Nu är jag inte med faktiskt?
Du citerade mitt inlägg då du inte trodde på det jag skrivit. Bla att det rekryteras i svenska moskér. Du bad om källor. Dessa artiklar stödjer mitt inlägg du/ni inte höll med i.
Är du yr idag?
TS har ju redan länkat till källan för sin oro!