Sverige illa ute? IS står utanför porten.
Ännu en SD småbarnsmamma, alla verkar känna sig tvungna att skriva på FL...
Ännu en SD småbarnsmamma, alla verkar känna sig tvungna att skriva på FL...
Öppna era hjärtan, varför är ni så rädda?
Festligt skulle jag inte säga det är, tragisk att fortfarande idag där vi står inför en vägskäll så sitter det fortfarande modiga tangentbordsfäktare som bagatelliserar tragedin som drabbar Sverige just nu.
USA och Sovjet/Ryssland har sponsrat diverse organisationer som gagnade deras syfte i decennier, ingen nyhet, förändrar fortfarande inte faktum att dom har fått fotfäste i Sverige och rekryterar "svenskar" till sina grupper.
Det är inte jag som rapporterade att terrorgrupper är i Sverige, det var en polismästare, fast du tycker väl att han har noll koll på läget.
Behövs det en länk för att förstå att det håller på att gå åt helvete för Sverige? Det kan vem som helst räkna ut om man tänker till lite. Bygga skyddsrum och börja bunkra
Folk blir bannade, uppsagda från sina jobb, anklagade för rasism. DÄRFÖR är folk anonyma. Och du behöver inte verka hånfull och tro dig vara större för att du redan från början har ett anonymt nick och SLIPPER anonymitetfunktionen. Tror du folk är dumma i huvet?
Fakta är att dom är redan här, fakta är att det rekryteras i moskéer och på gatan, fakta är att vi har ingen aning hur många dom är men om så bara en liten procent av totala siffran så snackar vi tusentals.
Är det nått du inte förstår?
Hur som, du anser det alltså inte vara ett problem att vi släpper in tusentals papperslösa varje vecka det till trots att vi vet terrorister gömmer sig i strömmen?
Du anser inte att Migrationsverkets behandlingstid ligger på 1-3 timmar per skalle som säger ordet asyl är en smula osäkert?
Du är helt nöjd med att dom i förlängning bedriver samma militära strategier på gatan i Sverige som dom gör i strid i Mellanöstern?
Försök nu svara på ställda frågor framför att försöka skifta fokus.
Vad bra att du erkänner tillslut att wahhabism existerar, synd bara att du menar att wahhabism är något bra.
Alla som är kunniga vet om att du varken följer Koranen eller sunna om du försvarar något så vidrigt som wahhabism, så kom inte och påstå det.
Att du är wahhabi och inte gillar wahhabitiska IS är för mig konstigt, men well, det kanske finns "bra wahhabiter", det kanske också finns "bra nazister". Vem vet.
Vem säger att jag följer allt media påstår? Det gör jag verkligen inte, jag är inte dum.
Allvarligt, människa. Även om vi inte ligger i klass med t.ex Frankrike kan du väl inte mena att du missat 2010 i Stockholm? Eller räknas inte det? För att inte tala om de avvärjda terrorplanerna SÄPO nämnt? Hur många dåd bör inträffa innan du vill se att det finns hot, även i lilla Mellanmjölk????
Problemet är väll det när man märker att dem man öppnat sitt hjärta för, inte själva är så öppenhjärtiga utav sig. Men, men man får ju inte måla "fan" på väggen, för då står ju IS där själv till slut!