• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Tallbarr12

Jag bad maken när han skulle upp om att hämta lite nyponsoppa till mig och sonen frågade "lite kex också, mamma?" Han har lärt sig vad jag äter på morgonen!

• m2b

Idag syns det utan tvivel även på ett test s inte är testa tidigt! Chocklyckan sitter i

• Anonym (vad kan det vara)

Hej på er! Har en fråga...är gravid i v 7 och är oftast jätte hård i magen. Ibland när jag gör nr 2 o torkar mi så kommer det lite blod.. nån som vet varför? Har aldrig gjort så innan jag blev gravid. Man blir ju orolig

• skepparbarn

Hej tjejer! Jag hoppar in här med er ovh hoppas det går bra denna gång. Vi förlorade vår son i v22 och han föddes den 21 april. Den här gången ska det bli en bebis!!! Jag har BF 21 maj

• skepparbarn
    Anonym (vad kan det vara) skrev 2015-09-13 09:05:46 följande:

Hej på er! Har en fråga...är gravid i v 7 och är oftast jätte hård i magen. Ibland när jag gör nr 2 o torkar mi så kommer det lite blod.. nån som vet varför? Har aldrig gjort så innan jag blev gravid. Man blir ju orolig

När man är hård i magen är det lätt att det spricker lite vid ändtarmsmynningen. inget farligt men drygt :)
  • Snorkfraken91

Hej tjejer! Hoppas också gärna in här! :) Bf 22/5 - 2015, så det är väldigt tidigt än. Nojar mig hela tiden för att något ska gå fel.

Svar på tråden BF maj 2016