• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Snorkfraken91
    C89 skrev 2015-09-13 06:37:19 följande:

Nu hakar jag på här i gruppen plussade för någon dag sedan, bf 22 maj så är jättetidigt! Är så nervös att de inte ska gå vägen!! Der andra barnet!

Samma bf för oss då! :) Jag är också så himla nervös. :(
  • Mymlan1986
    Snorkfraken91 skrev 2015-09-13 10:09:03 följande:

Hej tjejer! Hoppas också gärna in här! :) Bf 22/5 - 2015, så det är väldigt tidigt än. Nojar mig hela tiden för att något ska gå fel.

Grattis till plusset och nya tråden :) roligt att det inte tog så lång tid för dig heller!
  • Anonym (vad kan det vara)
    skepparbarn skrev 2015-09-13 10:07:18 följande:

När man är hård i magen är det lätt att det spricker lite vid ändtarmsmynningen. inget farligt men drygt :)

Tack svar! Man blir ju orolig, är första barnet så man har ju noll koll på vad som kan hända=)
  • m2b
    skepparbarn skrev 2015-09-13 10:03:58 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar in här med er ovh hoppas det går bra denna gång. Vi förlorade vår son i v22 och han föddes den 21 april. Den här gången ska det bli en bebis!!! Jag har BF 21 maj

Usch vilken jobbig upplevelse. Klart det ska bli bebis denna gången!!
  • skepparbarn
    Anonym (vad kan det vara) skrev 2015-09-13 10:44:11 följande:

Tack svar! Man blir ju orolig, är första barnet så man har ju noll koll på vad som kan hända=)

Haha ja jag var så hård i magen att jag grät på toaletten. . Inte kul! Men som sagt inget att oroa sig för!
  • EmPe
    C89 skrev 2015-09-13 11:15:14 följande:

Är det någon som vet om de finns nån fb sida än?

Ja, det finns en majmammor 2016. Gruppen är hemlig. Man ska skicka vänförfrågan till caroline wallbäck så lägger hon till dig.
  • C89

De e jobbigt att behöva va så orolig att de ska gå bra, jag tycker de e svårt att vara helt glad än..

Svar på tråden BF maj 2016