Grattis till alla nya som plussat! Vi börjar bli en hel del blivande majmammor! Jag är lite halvt off här just nu då Familjeliv-sidan har krånglat så himla mycket fram och tillbaka senaste dagarna, någon mer som upplevt det?
För att gå med i Facebook-gruppen, skicka vänförfrågan till "Caroline Wallbäck" på Facebook, då man måste vara vänner för att kunna läggas till, eftersom gruppen är hemlig.
Vidare till något helt annat, nu börjar liiiite illamående smyga sig på under kvällarna. Än så länge är det SÅ pass svagt att jag inte riktigt vet om det är på riktigt ens eller om jag bara inbillar mig(?). Mådde ju så fruktansvärt illa hela början av förra graviditeten, så jag vill nästan må illa nu också bara för att känna igen mig i graviditeten, som ett tecken på att allt löper på som det ska..vet ju att alla graviditeter är olika, men känns ju tryggare med symptom som man känner igen sig i :P knäppt, jag vet, och jag kommer garanterat ångra att jag har sagt såhär ifall det eskalerar och jag faktiskt mår svinilla senare.. haha!