Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Malle - trist kommentar med maten! Tycker inte det låter konstigt men för ngn utomstående kan det ju tyckas som om barnen äter hela tiden. Min mormor säger alltid "ska h*n äta nu igen?", har gjort det med alla mina tre. Ngt som bara kommer o jag tror att jämför man hur det såg ut förut med tex amning var fjärde timme så kanske det kan tyckas att det blir mkt mera mat nu?!
Vilken hemsk natt. Har suttit på akuten med lillan hela natten för maken fick så ont i huvudet att jag trodde han fått hjärnblödning :( de hittade ingenting men ville ha kvar honom så nu är lillan och jag själva. Hon har sovit hela natten och jag ingenting alls. Kommer bli en jobbig dag tror jag :( skulle på föreläsning om samspel på BVC men får nog ställa in, risk att jag sover mig igenom alltihop ;) hoppas ni haft det bättre :)
Men oj, vilja är det som säger så? Det låter väl positivt att hon äter. Vi kämpar fortfarande väldigt med att få i henne mat då hon helst vill amma så jag hade med glädje sett henne äta så mycket.
Nu har hon verkligen börjat klättra på allt, upp på ikea-pallen, upp på fåtöljen , upp i storebrors säng. Hon älskar det men vi kan ju inte lämna henne tre sekunder. Någon som har något tips. Hon blir ju förstås väldigt arg med när vi tar bort henne men det är väl inte så mycket att göra åt det.
Hoppas ni mår bättre, blicka! Även jag och den lilla är rejält förkylda. Blir skönt nu när våren kommer och vi förhoppningsvis inte ska få hem så mycket sånt.
Vilken hemsk natt. Har suttit på akuten med lillan hela natten för maken fick så ont i huvudet att jag trodde han fått hjärnblödning :( de hittade ingenting men ville ha kvar honom så nu är lillan och jag själva. Hon har sovit hela natten och jag ingenting alls. Kommer bli en jobbig dag tror jag :( skulle på föreläsning om samspel på BVC men får nog ställa in, risk att jag sover mig igenom alltihop ;) hoppas ni haft det bättre :)
Malle - hur har det gått för sambon?
Tjej78 - hur går det med jobb?
Pco - hur mår ni?
Serah - tänker på dig!
Trist med förkylningar :( trodde min var under kontroll o tränade idag men efter lunch blev jag helt sänkt! Ont i ett öra o jättetrött. Fick ta alvedon efter hämtning av barnen för att orka.
Det här med klättradet börjar bli riktigt jobbigt. Det räcker att vi tittar bort några sekunder för att hon ska vara på något. Storebror var inte alls så här. Känns så farligt. Vi säkrar så mycket vi kan man allt går ju inte.