Inlägg från: stellanocte |Visa alla inlägg
  • stellanocte

Någon som sätter igång i maj 2016?

Grattis till alla er som har plussat

Jag har så dubbla känslor kring detta så jag vet knappt in eller ut. Jag är jätteorolig att det ska ta lång tid för oss att bli gravida samtidigt som jag hoppas att det ska dröja någon månad innan det tar sig. Vi får se helt enkelt. Nu gör vi det vi kan göra för att påverka och resten är inte upp till oss. På sätt och vis känns det skönt.

• stellanocte
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:39:57 följande:

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

Stort grattis, vad roligt
  • stellanocte
    Rosenblad skrev 2016-05-31 15:48:59 följande:

En till här som har BIM imorgon! :)

Har haft ont i brösten i 11 dagar, idag inräknat. Har en konstig bubblande känsla i höger äggstock och varit stickningar och som en tryckande känsla. Tog ett test på morsdag, för tidigt men tänkte det kunde va en kul dag att plussa på men det blev negativt. Dock så saknades de färg i mitten av kontrollstrecket, alltså där plusset ska få ihop. Kommer ta ett test imorgon eller iövermorgon. Är inne på 8e försöket så tycker det är min tur nu :) Är så nervös..

Ska verkligen hålla tummarna för dig, och er andra.

Själv är jag inne på sista fertila dagen, enligt "menskoll-appen" som jag använder. Nästa fredag, på BIM-5, ska jag göra första testet. Tiden har aldrig någonsin gått så här långsamt. Nästa vecka känns ett år bort. 
  • stellanocte
    hurtänktedunu skrev 2016-06-03 10:13:19 följande:

Hur går det för alla andra här nu. Vilka väntar på äl och bim?

BIM 15:e juni. Ska göra ett test nästa fredag hade jag tänkt
  • stellanocte
    Tussilago6 skrev 2016-06-07 15:38:29 följande:

Hur går det för alla i tråden? 

Väntar in BIM nästa vecka. Känner mig på det stora hela som vanligt, förutom att jag kanske är lite tröttare än vanligt. Har också molvärk som kommer och går. 

Försöker ställa in mig på att det inte har blivit något denna månad. Det är ju trots allt inte jättevanligt att det tar sig på första försöket
  • stellanocte
    Tussilago6 skrev 2016-06-10 14:52:26 följande:

Trodde jag hade haft ägglossning men testade idag för att jag tyckte flytningarna kommit tillbaka, verkar som att vi får ligga lite till!

Härligt 

Själv gjorde jag ett test i dag på BIM-4 och det var tvärnegativt. Inte ens en liten antydan till ett streck. Jag tror nog att det inte tog sig denna månad, tyvärr. Har ingen känsla alls att det skulle vara något på gång.
  • stellanocte
    FlikkanM skrev 2016-06-11 15:03:34 följande:

Nu har jag (vad jag tror) precis haft en nidblödning alt sköra slemhinnor. Upptäckte den efter jag å sambon hade myst imorse. Kan inte vara mensen på g om den absolut inte ska komma skit tidigt. Är på ÄL +6-7. Så vi får se :)

Hoppas, hoppas
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?