Inlägg från: Josefine85 |Visa alla inlägg
  • Josefine85

BF april 2016

TootsieRoll skrev 2015-12-14 09:25:18 följande:

Hej allihopa! Osäker på om jag skrivit här tidigare, om så är fallet är det länge sen... Är gärna med iallafall, väntar mitt första barn, en liten tös, den 24/4 och är i vecka 22.  Jag har mått väldigt bra i min graviditet hittills, inget illamående alls. Har en del övervikt sen innan grav (BMI 30) men har inte gått upp i vikt ännu, vilket verkar vara positivt. (eftersom jag redan är överviktig). Jag studerar på heltid och arbetar i butik, börjar känna av det i kroppen nu med smärtor i fötter, ben och rygg. Hoppas på att kunna arbeta fram till BF men jag är lite orolig att så inte kommer bli fallet iom att jag börjar få ont.

Skönt att vara med i en tråd där man får ventilera lite! Ha det fint alla! 

Jag har också Bf 24 April och väntar en flicka :D

Har också mått bra, förutom foglossning, som gick över när jag slutade rida!

Har gått upp ca 2 kg. Denhär graviditeten är inte alls lik mina 2 andra då jag väntade pojkar. Gick upp massor i vikt och såg ut som en flodko på slutet! Nu var jag normalviktig innan grav och hoppas kunna hålla mig "inom ramarna" när det kommer till viktuppgång!
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    Milleman skrev 2015-12-14 13:06:15 följande:

Jag har också BF 24/4 med flicka haha :D

Triss i brudar på samma dag :D får se vilken som kommer först. Mina pojkar har kommit 2 v tidigt respektive 8 dagar tidigt! :)
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    TootsieRoll skrev 2015-12-14 11:54:18 följande: