Inlägg från: Milleman |Visa alla inlägg
  • Milleman

BF april 2016

lillbumbin skrev 2015-11-17 15:17:29 följande:

Hej tjejer!
    Idag har vi varit på UL, vi blev beräknade 20/4. Vi ska tillbaka å göra ett nytt rutin ul den 30/11 för att de va för tidigt å mäta allt.
    Men de va en liten kille i magen å eftersom vi har våra 6barn på bokstaven E så funderar vi febrilt va de blir för nått på E denna gång???? men har ni nå namnförslag på E så tar vi tacksamt emot de

Men vi är just nu (efter tidigt ul) beräknade till 18/4. Är det för tidigt med RUL imorgon då?

Elliot, Elias, Edvin, Elion, Eskil, Emil, Enzo :)
  • Milleman
    lillbumbin skrev 2015-11-17 17:19:56 följande:
    Tjejen sa att de va svårt å mäta när jag endast var i vecka 17+5.. Å jag fick spara min ul tid efter jag var på mitt tidiga ul den 14/10. Men de kan mäta mkt men de va hjärtat som hon sa blev lite knasigt då de inte e så stort än som om två veckor ser man de bättre
    Imorn är jag i v 18+1 så får väl se vad de säger!
  • Milleman
    Milleman skrev 2015-11-17 17:37:27 följande:
    Imorn är jag i v 18+1 så får väl se vad de säger!
    Jag blev väldigt nyfiken på vad alla era andra E-barn heter :) om du lägger ut på fl?
  • Milleman
    Malla1 skrev 2015-11-17 19:59:35 följande:

Någon här som oroar sig för förlossningen?

Ja om detta barnet visar sig bli lika stort som sonen var 5300 g) så kommer jag känna rädsla. Och så är jag rädd att inte få så mycket lustgas som jag vill ha. Men för övrigt känner jag ingen oro. Än.
  • Milleman
    Pauliina skrev 2015-11-17 20:26:25 följande:
    Min första va katastrof, medans andra va gudomlig (om man får säga så om en fl ;) ) men jag längtar sjukt mycket. Mest efter just den minuten bebisen kommer ut och man får träffa bebisen för första gången. Jag är sjukt taggad :)
    Det hoppas jag vi får göra denna gång. Milton hann knappt komma ut innan tre personer (och min man) sprang iväg till ett återupplivningsrum med honom. Tog nog 20 min innan min man kom in med honom till vårt rum.
    Tog flera veckor innan jag knöt an, medan min man knöt an direkt. De första minutrarna är nog rätt viktiga.
    Önskar en bättre och lyckligare start nästa gång.
  • Milleman
    bine87 skrev 2015-11-17 20:58:31 följande:
    Uscha det låter hemskt. Vad hände? :(
    Han var så stor så han fastnade. Och när huvudet var ute trodde kroppen det var klart så det kom inte fler krystvärkar. Fick trycka ut honom med ren vilja samtidigt som de tryckte på magen.
    Man får eg inte föda så stora barn vaginalt. Allt var bara fel. Men det gick bra till slut. Men han andades inte när han kom ut och var bara slapp.
  • Milleman

Nu har vi varit på RUL. Det är så makalöst häftigt tycker jag! Att de kan se små detaljer på hjärtat och så. Bebisen låg och smackade! Men blev bakåtflyttad 6 dagar så jag är bara i v 17+2 men de kunde se allt klockrent ändå!

• Milleman
    Issi skrev 2015-11-18 09:22:22 följande:
    Grattis =) Nu kan du njuta av att du vet att allt är bra där inne! Känner du rörelser ännu?
    Ja det har jag gjort ett litet tag :)
  • Milleman
    snowybaby skrev 2015-11-18 10:11:04 följande:

Rul idag. Allt såg bra ut. Bebis va dock blyg så vi fick inte se kön men de gör inget huvudsaken va att lill*n är frisk. Bf 14 april :)

Min blogg - www.natalina.se
    Härligt att allt såg bra ut! :)
  • Milleman

Ni som har ont, kolla upp det!! Har ni inte ens ringt mvc??

Varför kan inte jag se några bilder på familjeliv :(

Svar på tråden BF april 2016