Inlägg från: Milleman |Visa alla inlägg
  • Milleman

BF april 2016

Vad tråkigt det är att jag inte kan se bilder på appen :( vet inte vad jag ska göra åt det :(

• Milleman

Jag ska till bm i början av december. Efter RUL ville hon att vi träffades. Är då i vecka 20/21. Hon ville gärna att både mannen och sonen följde med :)
    Jag tror att det är ett sånt glapp för att det är först efter RUL som bebisar växer olika och avvikelser visar sig samt att det är först efter v 22-23 som barn faktiskt överlever om de skulle födas för tidigt. Min bm har man iaf fått ringa och prata med när man velat.
    Sen blir det nästan jobbigt många besök :P jag har svårt att gå och det är en bit från hållplatsen till min bm.

• Milleman
    bine87 skrev 2015-11-25 22:41:37 följande:

Jag kände bebisen sparka!! Det är det absolut sjukaste jag varit med om. Jag låg och oroade mig för morgondagen då jag ska på RUL och sen kände jag utan tvekan Två sparkar. Så coolt :O

Haha ja det är verkligen crazy! Att ha något levande i sig!!
    Härligt!!
  • Milleman
    bine87 skrev 2015-11-26 18:01:19 följande:

Allt va fint med bebisen :) Jag höll typ andan medans hon höll på att kolla. Fick påminna mig själv att andas. Vet inte könet än. Har det på en lapp i ett förseglat kuvert som ska öppnas efter julafton tillsammans med pappan. Vi kom överens om det tillsammans att om vi skulle ta reda på det så skulle vi få reda på det båda två samtidigt.

Vad härligt! Jag glömde också andas så jag blev jätteyr haha :P

Är/vill han vara delaktig? Så långt mellan er.
  • Milleman

Livet ska visst inte vara lätt för mig just nu. Kan bara skratta åt eländet :P
    Har ju foglossning, som blivit mycket sämre senaste veckan. Sen cyklade jag och ramla så jag fick en muskelbristning i magen som gör rätt ont stundtals. Igår efter att ha suttit på akuten med sonen i massor av timmar och vi äntligen skulle hem rivstartade busschauffören så jag snubblade till på bussen och har sträckt (eller fått en muskelbristning i) ljumsken. Kan inte stödja på benet så det är tur jag hade kryckor hemma.
    Vi bor på tredje våningen utan hiss :/ skulle på julbord ikväll men det känns avlägset just nu...

• Milleman

Jisses vad jag tappar hår! Gör ni det? När jag borstade mig efter duschen kändes det som att hälften av mitt hår åkte av :O

Svar på tråden BF april 2016