Vi som försökt 10 månader
Hur går det för er alla?
Här kom ägglossningen två dagar för tidigt den här månaden.
Har bokat tid för utredning också. Fick en tid redan om två veckor, trodde att vi skulle behöva vänta flera månader.
Hur går det för er alla?
Här kom ägglossningen två dagar för tidigt den här månaden.
Har bokat tid för utredning också. Fick en tid redan om två veckor, trodde att vi skulle behöva vänta flera månader.
Äl dags här nu, den är väldigt regelbunden iaf så det är ju skönt. Hade sex igårkväll också och så får vi köra på idag o imorgon! På måndag är det dags för första utredningen också! Hur har ni det tjejer?
Jag är gravid! Testade mig igår och fick gravid på digitala cb. Jag svävar på moln mwn är samtidigt livrädd för ett tredje missfall:( Jag har börjat med trombyl som jag fick utskrivet av läkare förra veckan så nu håller jag tummarna för att det hjälper.
Ojojoj tjejer.. När denna äl visar sig så oavsett om jag är "sugen" på sex eller ej så känner jag ju att man måste!! Likväl min stackars sambo igår.. Han var så trött och jag tjatade.. På tredje "sexfösöket" lyckades vi tillslut hahaha, blir såååå trött ibland på detta. Och nu får man försöka ladda om till kvällen:).
Idag ringde infertilitet mottagningen upp. Skulle gå ut på nätet o skriva ut en ansökan till mig och en till sambon som vi nu skrivit under osv ska posta i morgon. Det var nu ca 3 månaders väntetid, suck kändes som om jag skulle ringt tidigare :/