Vi som försökt 10 månader
emzerus skrev 2015-07-30 16:53:55 följande:
Lutealfasen brukar ju vara densamma så kom äl 2 dagar tidigare så skulle iaf jag räkna med att bim är 2 dagar tidigare också. Och på bim-4 får ju en del plus, på clearblues förpackning står det tex att 56% av alla gravida på får plus på bim-4 och sen ökar procenten fram tills bim då 99% får plus. Allt beror ju på hur mkt hcg kroppen producerar... så morgonurin är nog säkrast då urinen är mer koncentrerad.
Förstår att du är testsugen :) vad använder du för test?
Jag använder CB digital som ägglossningstest och också CB de få gångerna jag gjort graviditetstest. Tror bara jag testat 3 ggr faktiskt. Då har jag haft det som du hade och det digitala som det också star "inte gravid" eller gravid och antal veckor på. Kanske köper ett på vägen hem då och testar imorgonbitti:). Läste också procenten på CB och hur det ökar så ska se om jag vågar. Man är ju så nyfiken och så vet jag hur besviken man kan bli. Kanske får "festa" till det med lite vin imorgon kväll då om det visar negativt. Förhoppningsvis blir det alkoholfritt till middagen.. Får se om jag vågar testa imorgon:).