Marsbebis 2016
Vad härligt att den gick igenom, grattis! När blir du ledig och Vad jobbar du med?
Vad härligt att den gick igenom, grattis! När blir du ledig och Vad jobbar du med?
Man kan gå på graviditetspenningen kan du bara få när du har två månader innan. Vill du gå hem tidigare får du gå till doktorn o bli sjukskriven
Tjhoo 100 dagar till bf. Nu så börjar nedräkningen. Fort har tiden gått sen man kom över v13. För innan där gick tiden i snigelslem fart.
Med min första förlossningen blev det snitt efter över 24 timmars värkarbete å en bebis som vägrade å ta sig ner. Så andra gången var jag orolig för att det skulle bli likadant ville verkligen inte ha snitt igen. Men fick en betydligt kortare förlossning som slutatde i vaginalt så jag hoppas på samma utgång denna gång som med två alltså en vaginalt förlossning
Hej! En fråga om moderskapsintyget. Behöver Försäkringskassan lönespecifikationer även om man har en sgi fastställd sedan innan, har ju redan barn och är inne i systemet så att säga. Någon som har koll?
Usch, vad jobbigt med så utdragen förlossning som med din etta. Det är ju lite av en mardröm!
Förstår att du är glad över att tvåan gick så mycket bättre! Då går säkert den här också bra!
Var det nån skillnad på hur du mådde efter snittet resp vaginala?
Jag är helknäpp ibland. Kan helt plötsligt trots foglossningen å åderbråck i snippan å rörelse i magen av bebisen Å just det jag är ju gravid jag ska ha ett BARN till skit knäppa tankar det är som huvudet inte fattat att man ska få ett barn. hihi. Sen är jag tankspridd å glömsk annars när jag inte är gravid. Men nu är det ännu värre kan gå iväg till köket å när jag kommer dit har jag glömt vad jag skulle göra där.
I dag är det exakt 3 månader till min Bf. Känns så långt till dess blä plus att jag vet att bebisen kommer senare. Skulle ju njuta av denna sista graviditeten men går ju inte när jag har så ont. Blä blä. Förlåt mitt gnälliga meddelande
Lite positivt blev det idag i allafall fick positivt besked om gravpeng så ny gör jag sista arbetsdagen den 5 februari. Så gött
Det är så skönt har varit ledig hela helgen å igår å märker sån stor skillnad på min foglossningen å åderbråck har inte alls lika ont. Så härligt. Så nu förstår man hur mycket det tar på en å jobba i förskola. Njuter av julledigt