Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

Marsbebis 2016

Vi har nu berättat för våra tjejer att dom ska bli storasystrar. Å dom blev så glada. Den minsta har redan stora planer för sin "lillasyster " hihi. Så underbara reaktioner värmde Mamma hjärtat

• NellieMeja
    hilda123 skrev 2015-09-17 20:24:18 följande:

Åh så mysigt att känna bebisen! Jag längtar tills man kan känna den och slippa vara orolig att den har slutat växa. Börjar få många blickar på jobbet nu, är i v 15 så börjar bli svårt att dölja. Syns era magar med eller är jag ensam? :) mysigt alla er som haft ul redan! Jag ska ringa och boka tid på måndag! Längtar massor :)

Min mage syns väldigt väl nu. Svår å dölja. Har stora tunikor på mig. Men syns ändå jag är i v14.
  • NellieMeja

Nu har jag bokat Rul tid. Längtar massor till den 22 okt nu hihi. Har inte haft någon cravings i någon av mina gravidteter. Är inte sugen på något särskilt.

• NellieMeja
    Madelen21 skrev 2015-09-23 07:08:56 följande:

Får ni boka in Rul tiden själv??

Här skickar bm remiss när vi är på inskrivningen så kommer det hem i brevlådan.

Jag har ul nästa torsdag kl 13. Gissa om jag längtar :)

Börjat känna små rörelser :) Det är så häftigt. Trots att man varit med om det flera ggr förut.  Till helgen ska jag på klädbytardag å kommer inte kunna hållla mig från å köpa bäbiskläder. Men lite jobbigt att inte veta könet än, får köpa nåt unisex :)

Där jag bor får man ringa själv när man går in i v15 å boka Rul. Så var det även när jag väntade 2:an. Men med ettan fixade mvc detta men inte nu längre
  • NellieMeja

Vi har kvar vagn sen dom andra barnen och alla kläder med. Men blir det en pojke så får vi nog köpa en hel del kläder. Sen ska vi köpa babysitter å babygym för det kastade vi efter minstingen å även gåstol som gick sönder. Men vi köper begagnat.

• NellieMeja

Hej ååååå jag längtar ihjäl mig efter Rul å den är inte förens den 22 oktober. Sen nojar jag mig som en tok fast att vi har fått sett fin å sprattlande frisk bebis på kub testet för några veckor sedan. Tror jag har känt bebisen men är ej säker. Gick in v17 idag.????

• NellieMeja

Hej jag har bestämt mig för att efter Rul å sett att allt är ok igen. Så ska jag njuta av denna graviditet eftersom detta är den sista å ta vara på allt mysigt. Men min foglossningen har börjat sätta igång å den är inte kul men jag hoppas den blir lindrigare än förra. Å den är inte mysig.

• NellieMeja
    hilda123 skrev 2015-10-07 20:54:17 följande:

Jag ska också bestämma mig för det! Sista gången för mig med. Egentligen vill jag verkligen visa upp magen och vara så där härligt stolt. Men efter rul nästa vecka... Då :)

Precis vill oxå visa upp magen. Klär mig nu i tunikor å stora tröjor . Men efter Rul då ska jag visa upp den med stolthet hihi.
  • NellieMeja

Idag har jag känt bebis flera gånger. Å tydligt på lunchrasten på jobbet när jag log i soffan kände jag en spark så att jag såg det på magen så mysigt å lugnade hihi.

Svar på tråden Marsbebis 2016