Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

Marsbebis 2016

Okej vilken bra svenska i mitt inlägg hoppas ni förstår vad jag menade.Skyller på att jag är jätte trött

• NellieMeja

Ååååå ont. Ligger på jobbet å har så ont längst ner på höger sida av magen vid snippan vet riktigt hur jag ska förklara hoppas på att det är en cysta som har spruckit å att bebis är ok är i v11. Så orolig väntar på att gynmottagning ska öppna. Skit skit

• NellieMeja

Ligger på gynmottagning nu å vilar med tablett. Har fått se bebisen som mår toppen fick se hjärtat slå så skönt lugnade mig massor :):).Men dom hittar inte orsaken till det onda. Kanske blir en sväng till kirugakuten vill inte det. Jag hoppas att det är nerver i kläm.

• NellieMeja

Tack för er omtanke ligger i soffan hemma nu å vilar. Å hoppas det onda ska försvinna kan vara livmodern som trycker på en nerv eller något sådant. Skönt var i allafall att jag fick se en underbar goding med tickande hjärta...

• NellieMeja

Jag mår faktiskt mycket bättre har inte alls så ont nu. Är mest öm där det gjorde ont. Men är jag för aktiv så gör det ondare så jag har vilat en hel del i helgen. Så skönt att det super onda gick över å att jag fick se bebisen att den var ok var ju orolig för den med.Vi flyttar nu den här veckan som kommer så har en hel del å göra. Tack för din omtanke

• NellieMeja

Mina närmsta kollegor vet. Men börjar väldigt svårt å dölja det för andra.Magen är redan stor försöker med vida stor tröjor. Tänkte efter kub nästa onsdag å då ska även mina flickor få veta att dom ska bli storasystrar .Längtar

• NellieMeja

I morgon är det dax för kub å börjar bli väldigt nervös. Åå hoppas att allt är bra med bebisen

• NellieMeja

Har varit på kub nu. Å fick toppen resultat. Det bästa man kunde få. Å så härligt å få se bebisen

• NellieMeja

Tack för alla Tack. Känns så otroligt skönt att allt var ok med bebisen. Nu kan man slappna av. Å även berätta för jobbet får en del frågar hihi plus magen börjar bli svår å dölja. Sen ska vi berätta för blivande storasystrar på fredag ska bli så kul hihi å få se deras reaktion

• NellieMeja

Har två flickor sedan innan å har fått kommentarer 2 gånger redan .Som hoppas att det är en pojke denna gång. Blir så ställd så jag vet inte vad jag ska svara. För oss är inte könet viktigt vi vill bara ha ett friskt barn.

Svar på tråden Marsbebis 2016