• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Carabellis kusp
    Elenic skrev 2015-09-07 10:43:07 följande:

Ok, nu är veckan här.. Är 12+0 idag enligt det VUL vi gjorde för två veckor sen, 11+3 enligt SM. Borde närma oss "safe" alltså. KUB i övermorgon. Och jag är livrädd. Har legat vaken halva natten efter en fruktansvärd KUB-mardröm. Jag vill vill vill verkligen inte att den ska bli verklighet. Önskar så att allt ser bra ut på onsdag, och att jag kan börja tro och hoppas på detta...

Men vi har ju kommit överens om att jag har fyllt dåliga-kub-kvoten i den här tråden, så nu ska alla få prima kub! (Förstår att du är sjukt nervös dock...!)
  • Elenic
    Carabellis kusp skrev 2015-09-07 10:48:53 följande:
    Men vi har ju kommit överens om att jag har fyllt dåliga-kub-kvoten i den här tråden, så nu ska alla få prima kub! (Förstår att du är sjukt nervös dock...!)
    Gulle gulle gulle du! Så var det ju! =)
  • Millface

Jaha så blev man singel då i vecka 13Gråter

Tänker iaf behålla barnet om Kubb-testet går bra på torsdag men detta känns inget vidare.

• Carabellis kusp
    Millface skrev 2015-09-07 12:12:29 följande:

Jaha så blev man singel då i vecka 13

Tänker iaf behålla barnet om Kubb-testet går bra på torsdag men detta känns inget vidare.

Nej! Vad har hänt? Kom det som en blixt från en klar himmel?

Lycka till med kub!
  • sandra84

Är så glad. Ultraljudet visade en otroligt vild och levande bebis!!! Nu kan jag äntligen slappna av.

Vad tråkigt Millface! Hoppas allt löser sig till det bästa.

• Reflexen

En kram till dig med, Elenic! Förstår att du är nervös. Det är så hemskt när man får såna drömmar som man inte riktigt vågar somna om efter. Det går säkert bra, ett normalt ul i v 10 är ju ett gott tecken!

• Carabellis kusp
    sandra84 skrev 2015-09-07 15:35:54 följande:

Är så glad. Ultraljudet visade en otroligt vild och levande bebis!!! Nu kan jag äntligen slappna av.

.

Vad roligt! Grattis!

Fick du datering?
  • mammave

Härligt, Sandra!

Elenic: bara en dröm, men kan ju ändå känna sig nervös. Kmr nog gå bra ska du se.

Millface: men oj då Hoppas det löser sig <3

Svar på tråden Marsbebis 2016