hannis12345 skrev 2016-02-22 20:41:28 följande:
Hur mår ni bf mars mammor?
Hur många dagar har ni kvar?
Jag har bf om 8 dagar ( 1 Mars)
Min graviditet har varit förvånadsvis enkel. Trots bra siffror på kub så kan jag ändå inte sluta oroa mig för ds eller andra handikapp..
Känns jättejobbigt att jag går runt o oroar mig för detta ( kanske har med kontrollbehov att göra)
Ngn mer som känner så...?
Hej! Har 27 dagar kvar till bf 20/3 men behöver nog ställa in mig på att det blir 1-2 veckor till som de andra två...
Skönt att du känner så för graviditeten! Förutom foglossning och att jag varit ganska deppig måste jag säga att min graviditet också varit förhållandevis enkel. Men nu är jag trött på att ha ont, inte kunna sova, aldrig tycka att något är roligt osv. Får gärna komma bebis nu. ;)
Jag känner igen mig massor i det du säger om oron. Jag är också orolig. Vi hade ju bra, men inte toppensiffror på KUB-en, (men bättre än risken som min ålder i sig ger). Jag oroar mig för DS, andra handikapp, hjärtfel, PSD allt möjligt - ffa hur det skulle påverka mina barns liv (och mitt). Hur vi skulle orka med ett barn med särskilda behov eller i värsta fall, om barnet inte kan överleva... Känner också att jag oroar mig mer ju närmre vi kommer. Nu inne i magen är det ju ingen skillnad, men sen...