Marsbebis 2016
Usch, stackare med sånt illamående. Men det finns ju olika hjälpmedel mot det så ring bm så kanske hen kan hjälpa till och göra vardagen lite enklare.
Usch, stackare med sånt illamående. Men det finns ju olika hjälpmedel mot det så ring bm så kanske hen kan hjälpa till och göra vardagen lite enklare.
Reflexen: spännande med vul imorgon. Visst borde man våga tro att det kommer gå bra om det ser bra ut på vul i v 10? Jag vet att jag själv postat siffror på mf-risk om detta, men nojjar lite iaf och skulle vilja se den lille igen nu i v 12 innan jag berättar.... Ska ringa imorgon, men får säkert ingen tid pga oro :(
Reflexen: hur gick det idag?
Ringde kk idag och fick faktiskt tid på tisd för ul och då är jag i v 12+2 så det skulle va skönt att se om allt ser bra ut då.
Härligt, Reflexen! Vilken v är du i nu? Jag har gått 12 fulla veckor på sönd. Ska du på ngt mer vul el blir det kub?
Vad är det för siffror du postat? Har jag nog missat! Nu blev jag nyfiken!
Elenic: då har vi ul på tisd båda två Har du gjort ngn utredning med så många mf i bagaget? Håller tummarna för oss båda på tisd. Om allt ser bra ut då kmr vi berätta för "övriga världen" :-P på tisd.
Välkomna ni nya
Om allt ser bra ut på ul imorgon berättar vi då för typ alla tror jag Vi har inte sagt ngt än till ngn. Dock sa min sexåring: "mamma vad tjock mage du har" häromdagen :-P Hon drog dock ingen slutsats Två arbetskamrater har frågat så då kunde jag ju inte ljuga, men annars vet ingen.
Ser fram emot att höra hur det har gått för er idag mammave o Elenic!
Härligt!! Tumme upp! :) då blev du tom framflyttad nga dar! :) när har du bf?