• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Reflexen

Usch, vilka oroliga nyheter!! Stor kram till er båda, Carabellis och NellieMaja!

Carabellis: måste du verkligen vara på jobbet? Låter som om du borde vara hemma och ta det lugnt istället för att försöka jobba!

• NellieMeja

Tack för er omtanke ligger i soffan hemma nu å vilar. Å hoppas det onda ska försvinna kan vara livmodern som trycker på en nerv eller något sådant. Skönt var i allafall att jag fick se en underbar goding med tickande hjärta...

• Carabellis kusp
    Reflexen skrev 2015-08-28 11:12:42 följande:

Usch, vilka oroliga nyheter!! Stor kram till er båda, Carabellis och NellieMaja!

Carabellis: måste du verkligen vara på jobbet? Låter som om du borde vara hemma och ta det lugnt istället för att försöka jobba!

Nej, jag måste inte jobba, men det skingrar mina tankar lite. Jag är tandläkare, så det är bara att slänga på the brave face och vara professionell.

Det gjorde så ont att se den livliga bebisen hoppa runt och sparka fint för att sedan se henne mäta nackspalten om och om igen för att vara säker på att den verkligen var så där bred som hon befarande.
  • Carabellis kusp
    NellieMeja skrev 2015-08-28 12:05:49 följande:

Tack för er omtanke ligger i soffan hemma nu å vilar. Å hoppas det onda ska försvinna kan vara livmodern som trycker på en nerv eller något sådant. Skönt var i allafall att jag fick se en underbar goding med tickande hjärta...

Det låter lovande. Bra att du fick hjälp fort.
  • Reflexen

Jag förstår att du behöver något annat att tänka på, Carabellis! Hoppas du får komma in på undersökning/mkp så fort som möjligt.

Usch, det måste ha varit en fruktansvärd upplevelse på UL!!

Sköt om dig!

• mammave

NellieMaja: vad skönt att det såg bra ut. Finns ju en massa konstigheter kroppen kan hitta på när man är gravid, som är ofarliga men obehagliga.

Carabellis: åh vad jag lider med dig! Förstår att du behöver allt för att skingra tankarna. Kram i massor! Jag håller ändå tummarna för att du tillhör de 10% som kub visar felaktigt positivt för

• Millface

Hoppas på att få vara med i tråden????

Har två pojkar sen tidigare födda -04 och -08 så det blir en sladdis????

BF 21/3 2016??

• Millface

Oj!

Ser att det blev en arg gubbe!?!!

Skriver från mobilen så det valet gjorde den nog själv????????

• Carabellis kusp
    mammave skrev 2015-08-28 18:03:37 följande:

NellieMaja: vad skönt att det såg bra ut. Finns ju en massa konstigheter kroppen kan hitta på när man är gravid, som är ofarliga men obehagliga.

Carabellis: åh vad jag lider med dig! Förstår att du behöver allt för att skingra tankarna. Kram i massor! Jag håller ändå tummarna för att du tillhör de 10% som kub visar felaktigt positivt för

Tack för din omtanke. Jag har svårt att tänka positivt alls. Känns så svårt att förställa sig det värsta och sedan genomgå en sen abort. Usch usch usch. Om typ tio dagar vet jag.
Svar på tråden Marsbebis 2016