Marsbebis 2016
Var och fick akupunktur idag, något jag får av bm en gång i veckan mot foglossningen, fick även förlossningsstimulerande akupunktur så vi får väl se om det hjälper!
Var och fick akupunktur idag, något jag får av bm en gång i veckan mot foglossningen, fick även förlossningsstimulerande akupunktur så vi får väl se om det hjälper!
Spännande! Jag skulle GÄRNA testa förlossningsstimulerande akupunktur men har inte hittat någon som utför det tyvärr.. :/ Hoppas det funkar! Vilken vecka+dag är du i nu?
Hehe, det kostade på; konstanta sammandragningar under hela promenaden, men soligt och skönt och 5 km avverkade! Jag känner mig lyckligt lottad som är så frisk. Verkligen tråkigt för dig och alla andra som behöver ha det så jobbigt, men vad gör man inte för att få en bebis <3 hoppas du får föda snart!
Snart är vi alla förlösta och kan rulla barnvagn i solen, perfekt årstid att föda! Fortfarande ingen igångsättning eller så för dig?
Idag på eftermiddagen/kvällen har min lilla buse bökat och stökat ordentligt. Känner mycket tryck nedåt och många ilningar. Lite värk i ryggen o lite mensvärk har jag börjat känna på kvällarna också. Hoppas det är nåt positivt! Två veckor kvar till bf dock, så är ju dumt att hoppas på nedkomst redan! ;)
Hälsning från Danderyds sjukhus; flicka född om kvällen 12 mars.
Denna bebis är så efterlängtad av mig sambo å barnen vi väntar å väntar. Tycker det är jättemysigt å känna den röra sig i magen. Men glädjen för bebisen tas lite bort av denna j-vla smärta att man längtar efter förlossningen för att slippa smärtan å då får jag dåligt samvete för det. Gah blir knäpp. Förlåt gnället. Längtar ju efter bebisen med å vill träffa den nu
Jag har haft 2 sjukt jobbiga dagar smärtan i snippan är inte att leka med. Kan knappt röra på mig och mannen min fick leda mig till toa för jag kan inte gå själv. Eftersom jag redan går på maxdos på alvedon för smärtorna sedan nov så finns det inte jätte mycket att göra åt det nya onda. Har bf idag och har träffat barnmorskan idag eftersom jag har det så jobbigt fick jag tid på förlossningen imorgon så de kan undersöka mig ordentligt och diskutera ev igångsättning.
Ajaj, låter fruktansvärt! Varför gör det så ont i snippan, vet du det? Är det foglossning i symfysen, att huvudet trängt ner och klämmer åt nerver eller typ åderbråck eller nåt? Oavsett så låter det inte hållbart. Bra att du fick tid redan imorgon! Hoppas du kan sova ok i natt..
Var till läkaren idag, öppen 4cm de gjorde en hinnsvepning och händer det inget av sig självt blir det igångsättning imorgon förmiddag :) så skönt att se ett slut på denna eländiga graviditet! Även om ny bebis blir född på samma dag som stora syster som fyller 3 imorgon!
Barnvakt har vi fixat med det skulle naturligtvis krångla lite. Dagis ringde för ett tag sedan och Vilda har fått feber så nu måste barnvakten vabba...