Santine skrev 2015-10-21 07:45:17 följande:
Så snål av mig, köper kanske den andra när denna börjar ta slut! Haha..
Men än så länge har det funkat bra, druckit skapligt mkt vatten och försökt röra på mig så mkt jag orkat trots foglossning!
Var inne och gjorde ul igår då jag ska hållas under kontroll nu efter mitt sena MF, allt såg bra ut och fick även lämna några blodprover för att hålla koll på infektionsrisken och lite andra prover då jag fått svår huvudvärk (som ibland utvecklas till migrän). Vaknar med det och somnar med det! Och nu märks det av att jag äter för lite, vaknar så illamåendes att jag kräks av det! :(
Dem tyckte iaf att jag skulle söka hjälp på vc pga huvudvärken för dem tror inte det hänger ihop med graviditeten! Så skulle vänta ut det tills på måndag så får vi hoppas jag kan få hjälp för det! :(
Haha, ja, ibland får faktiskt plånboken tala - det finns ju roligare saker att lägga pengarna på än järntabletter. ;)
Men åh vad jobbigt att du lider av sån huvudvärk! Jag har ju också det, inte varje dag men mer ofta än sällan om jag säger så. Min MVC tyckte också jag skulle söka hjälp på VC mot det men jag har inte gjort det än, är inte så jätteimponerad av min VC om jag säger så... Hoppas du får bra hjälp och blir av med den!