Carabellis kusp skrev 2016-02-27 21:19:08 följande:
Låter intressant med färdigknutna sjalar!
Hur har det gått med din man? Är han så pass återhämtad att du kan slappna av inför förlossningen?
Nej han är inte direkt återhämtad... Behöver hjälp med mycket o han har ont. Dottern råkade slå upp en dörr på hans hand två dagar efter operationen så han försöker hålla sig undan lite... Han får ju inte använda sin hand alls på en månad o full styrka är kanske tillbaka om tre månader så det ser ut som om vi får vara hemma tillsammans länge. Dottern är ju på förskolan i veckorna så då funkar det bra. Men inatt sov jag sååå dåligt o sen har jag fått underhålla dottern hela dagen. Vi var i stora staden o köpte det sista, en mössa till lillasyster o nattamningsbhar till mig. Sen har vi varit ute o lekt. Jätte ont i fogarna ikväll. O jag har så dåligt samvete över hur tråkiga föräldrar vi är. Det blir mycket innelek o tv. Köpte idag lite roligt ritpyssel o försöker använda mina förskollärarkunskaper inom pyssel så vi håller oss sysselsatta! :p
Lite orolig över hur situationen är, svårt att vara stark när man bara vill att allt ska vara över o man har själv ont o många tankar. Är nog mer rädd över förlossningen denna gång. O även hur det blir sen när bebis kommer, jag ska försöka ta det lugnt o amma men kommer kanske mest få springa runder o hjälpa till med saker han inte kan göra?