• Santine

Marsbebis 2016

Hej! Väntar syskon den 26 mars, varit på 2 ul och lyssnat på bebis hjärtslag, längtar såå efter och få se vårt lille pyre på rul! Vill inte köpa nytt förrän vi gått ett tag till då jag fick sent MF i vecka 20 förra gången vi väntade tillökning!

• Santine
    Elenic skrev 2015-10-12 20:45:05 följande:

Hej, Och åh vad hemskt att behöva gå igenom det när man gått så långt.. Förstår verkligen din/er rädsla den här gången. När har ni tid för RUL? Jag har bf en vecka före dig och har rul nästa vecka, så förhoppningsvis behöver du inte vänta länge till...

Ja och man tar inte allt så givet längre.. Har rul den 30! Lycka till med rul nästa vecka :)
  • Santine
    Smilla80 skrev 2015-10-13 06:20:34 följande:

Beklagar verkligen det ni varit igenom! Roligt för er att vänta barn igen!

Tack! Ja verkligen :)
  • Santine
    Reflexen skrev 2015-10-13 21:55:30 följande:

Grattis till lyckade RUL!

Mitt RUL är först om tre veckor, så jag får vänta ett tag. Har sen bf (26/3) och sent RUL (19+3).

Har fått samma datum utsatt som dig fast har redan varit på 2 ul sen tidigare, så mitt bf datum står fast! Kul och se om ditt också kommer att göra det!
    Har fått tid för Rul 18+5, den 30/10! Längtar och få se hur det lille pyret växt på sig :)

Grattis alla er andra för lyckade rul!!!
  • Santine

Hur många av er har barn födda 2013? Har en liten dotter Mariella här hemma som är född juli 2013 :) Ska bli så kul och se hur hon kommer att vara som storasyster, hon har varit en liten ängel åt sina kusinbebisar som fötts men att mamma ska få en kan ju va en helt annan femma!

• Santine
    CatEyes skrev 2015-10-14 20:29:34 följande:
    Min son är född i augusti 2013 :)
    Åh så kul! :) E han första barnet?!
    Och en massa gratulationer till lilla sessan i magen!! :)
  • Santine
    LisaKMB skrev 2015-10-14 20:59:07 följande:
    Min dotter är född i augusti 2013. Vi berättade för henne igår om bebisen i magen och nu pratar hon väldigt mycket om det. Så gulligt! Kul att vi är några med så jämnåriga barn sedan tidigare!
    Ja absolut! Har iofs en massa följande mammor på insta som fick barn då, men kul och se att det även finns en massa mammor här med :) har ju inte gått ut med att jag e gravid igen, och vill gärna vänta tills efter rul och det närmar sig.. Vi berättade ganska tidigt under graviditeten för vår dotter då hon gärna ska sitta i min famn jämnt nästan (extremt mammig) i början förstod hon inte alls, men nu klappar hon magen och pussar gärna och säger "Lella vill ha en bebis" haha
  • Santine
    mammave skrev 2015-10-15 06:34:50 följande:

Har oxå ett barn fött -13 (och ett -09)

Jag var oxå supernojjig innan rul o vågade liksom inte tro på att allt skulle se bra ut. Men det gjorde det ju lyckligtvis. Så nu känns det iaf bättre, men ibland kmr oron tillbaka iaf. Kanske beror på åldern, som ngn sa (är 35).

Zezziz: kmr säkert gå bra. Det gör ju de flesta.

Har en pojke född -08 så dem e ju nästan jämngamla med våra små :) Jag e 29, fyller 30 om några dagar! Har en jätteoro denna gång då sista graviditeten slutade i ett sent missfall. 19+5 pga av en infektion! Denna graviditet har jag varit så stressad att jag inte ens fått chansen att få känna den lilla så då e man extra uppstressad över det!

Men 35 e väl ingen ålder egentligen?!
  • Santine
    Bonebag skrev 2015-10-16 13:34:54 följande:

Så lycklig!! Vilgot kommer få en liten lillasyster :D :D

Grattis och kul att allt såg bra ut! :)
  • Santine
    mammave skrev 2015-10-15 19:40:31 följande:

Jag är så sjukt trött! Har varit trött hela graviditeten, men de senaste dagarna har jag somnat vid åtta med barnen och ändå varit trött vid fyra redan Är det ngn mer som är så här trött? Känner att jag bara jobbar o sover just nu

Ringde nyss mvc om saken, dem rådgav mig att äta mer järn och att alltid få i mig små mellanmål mellan mål, skulle testa i ca 2-3 veckor innan jag hör av mig på nytt dvs om det inte har blivit bättre för då kan det vara något annat ämne i kroppen som jag saknar! Tycker du absolut ska kolla upp det! Inte kul och gå så trött jämt!
Svar på tråden Marsbebis 2016