BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej allihopa. :)
Här mår jag ganska bra just nu faktiskt. Börjar fungera som en normal människa. :) Äter ju fortfarande mina 3 st lergigan om dagen. Dock slutat och ta postafen ihop och det funkar faktiskt bra med bara lergigan. Och sen de bytte till vanlig lergigan till kvällen så sover jag bra på den med. Postafen har jag bara behövt ta någon gång. Börjar till och med känna hunger. Kan äta och ändå bli hungrig någon timme senare men kan inte äta så mycket varje gång. Men så skönt att kunna äta igen,utan att må sjukt illa eller kännas som man skall kräkas. Känner av illamåendet ibland men mindre. Så i förhållande till hur jag har mått så mår jag faktiskt riktigt bra nu :) Men vågar inte släpps mina lergigan än. Lite nervös kring när jag skall våga minska med de,är så rädd för bakslag igen och må så dåligt. Svårt. Hoppas ni förstår hur jag menar :) Så hemma denna veckan och vila upp mig helt,sen nästa vecka skall jag vara på jobbet som "extra" personal så jag får känna hur det känns. Så är de tänkt sen att jag skall börja jobba igen. Och detta känns faktiskt riktigt bra och roligt. Så hoppas allt går bra och blir som jag tänkt. :) Sen har även magen börjat komma nu så den syns. Inte jättemycket men syns lite. Syns mest om jag inte har tröja eller tajt tröja men så mysigt att den kommit men går så fort. :) Denna veckan hoppas jag verkligen att det kommer ett brev på pisten med min RUL tid.
Hur mår ni andra? Har ni börjat få magen än? :) Tycker magen kom snabbare denna gången jämfört med förra graviditeten som var min första. Är det någon som skall på RUL denna veckan?
Idag är jag i vecka 15 (14+3) nu är det verkligen verklighet att jag är gravid och skall ha en liten bebisen igen :) <3
Ha en bra dag alla :)