BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hur går det för dig Nystjärna?
Jag har kommit in i en ännu mer förlamande trötthet. Kan höra ihop med att blodvärdet inte var superbra. Får ha lite koll. Ska jobba till 20 ikväll så passar på att vila lite innan jobbet helt enkelt.
Hur är det med er andra? :)
Jo tack det går okej,det är fortfarande tufft men det går. Äter 3 lergigan på dagarna och nu börjat ta postafen på kväll så jag kan få sova bättre på natten. Vilket funkade inatt. Funderar även på att ta postafen på morgonen med. Kombinera med lergiganen för att få bort illamåendet ännu mera. Men får se,beror på hur trött jag blir men skall prova mig fram. Men idag kräktes jag inte på morgonen en timme på efter lergiganen och det känns bra och framsteg. Man får vara glad för det lilla :) Men mår fortfarande väldigt illa och trött. Inte sugen på något,varken mat eller vätska så kämpigt så sätt. Men försöker så gott jag kan. Annars ömmar brösten en del och fogarna har börjat bråka med mig redan men väntat. Var hos bm idag och allt såg bra ut som tur är,inte gått upp i vikt,snarare gått ner lite vilket inte är konstigt. Men ingen fara eller något som jag behövde oroa mig för sa bm. Sen skickat remiss till sjukhuset för rul så bara och vänta på att tiden skall komma hem. :) Längtar!! <3 Nästa besök hos bm skall vi försöka lyssna på hjärtljudet,lite tidigt men försöka och bm sa att de var okej :) Älskar min bm!! Hon förstår mig,hon känner till min bakgrund med 2 missfall innan dottern så. Imorgon är det vårdcentralen och be om förlängd sjukskrivning och även mer lergigan. Lite nervös över hur de skall gå och vad de skall säga. Men hoppas på det bästa,annars får jag be om hjälp utav bm på MVC för kan inte jobba än så länge. Även om de känns lite lite bättre idag men de lilla som de känns bra räcker inte för att fixa jobbet. Men positivt att jag än så länge sluppit och kräkas idag. Vecka 12 nu ( 11+3 ) idag :) <3
Hur mår ni andra?