-
Jag hade värre med killarna och nu börjar de även nu. :(FLovesA skrev 2015-12-04 20:28:45 följande:Jag med!!! Hemskt är det! Tycker synd om folk som har det jämnt även om dem inte är gravida. :(
-
Äntligen äntligen äntligen känner jag sparkar mer regelbundet, dagligen. Inne i V 21+1 och nu kan största oron tänkas bort. Vad härligt de är endå, trots alla andra krämpor!
-
Vad jobbigt! :( hade med dep efter min andra förlossning, bland de värsta som finns.aztec skrev 2015-12-07 20:29:17 följande:
Har två tentor kvar denna vecka sen har jag tagit en paus i mitt studerande, fram till förlossningen. SKA BLI SÅÅÅ SKÖNT! var meningen att jag skulle studera i en månad till men orkar f-- inte. Var okej för mannen så slutar den här veckan istället. Åkt på en djup depression så vi alla, mannen, min läkare och min psykolog... och även jag, kände att det behövdes en tid utan krav innan förlossningen.
Så ska skriva de sista två tentor och sen bara försöka njuta utav julen!
Jag fick en förlossningsdep efter mitt första barn, som satt kvar länge efteråt, mest eftersom jag trodde det var normalt. Därför är jag nog extra känslig denna gång, och lite rädd.
Starkt av dig att lyssna på kroppen och ta dig tiden att ta hand om dig och bara vara! -
Jag mår helt okej, om man bortser från djävulsk förkylning för andra gången på 10 dagar, fogarna ger mig fingret ( F*** Y**) alltså, ischiasen som ger mig handikapp. Så helt okej. *ironi*
-
Kanske missat helt, men har ni funderat på vagn?? Jag har förhoppningsvis sålt vår syskonvagn i slutet av dagen och kollar på enkelvagnar. Har bara haft Emmaljunga hittills men är öppen för allt. Ge mig tips! :)
-
Jag älskar ju "bugaboo"-utseendet. Har kollat på många vagnar här i byn, många har Brio och dem ser så fina, moderna ut. Har precis sålt iväg syskonvagnen så i helgen kanske jag köper en tidig julklapp till mig och kommande dottern :)
-
Har läst någonstans våren -16. Man kanske kan kolla de i en fysisk butik? Dem borde ha koll :)aztec skrev 2015-12-09 18:52:37 följande:
Någon som vet när nästa års modeller släpps förresten? Känns dumt att köpa en 15 ist för 2016 om de ändå släpps tidigt på året? Tänker när jag säljer den vidare ;)
-
Stackars dig!! Vad jobbar du med?? Jag blir trött efter mina ca 7 h.Nystjärna skrev 2015-12-10 17:28:31 följande:
Att jobba över 20 timmar på 2 dagar är ingenting jag rekommenderar när man har foglossning kan jag säga. Har så sjukt ont i ryggen,höfterna och allt just nu :( Är gråtfärdig av smärta!! Så tänker ta en varm dusch nu om jag klarar det,sen inte göra någonting mer idag. Vet dock inte hur jag skall klara av att jobba i över 12 timmar på lördag... :( men det återstår och se.
Förlåt för gnäll inlägg,var tvungen att skriva av mig och gnälla lite.
Jag hoppas ni andra har en mycket bättre dag än mig och mår bättre
-
Vilken krigare!! Själv jobbar jag på förskola och tycker de är tillräckligt. Bra jobbat!!Nystjärna skrev 2015-12-10 18:59:47 följande:Jag jobbar inom vården,som personlig assistent. Har ofta jobb pass som är över 12 timmar. Majoriteten av passen är så lång,men idag skulle jag varit ledig men vart tvungen att jobba
-
Måste bara dela med mig av denna bild :)