BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Trevlig alla hjärtans dag på er alla :) <3
Måste bara fråga er en sak,lite intim. Men alltså man har ju alltid mer flyttningar som gravid och så,men det senaste tycker jag det ökat ännu mer. Senaste kanske 1-2 veckorna. Någon mer som upplever detta? Ibland har det varit så jag nästan trott att slemproppen gått haha :p men så illa är det inte och inte någon "klump" utan väldigt mycket bara och lite vått,får liksom byta underkläder ofta,för det blir som en liten pöl i trosorna. Förlåt för info, men glömde fråga bm om detta i förrgår. Men någon mer som har det så här eller känner igen det? Att det just ökat och så med flyttningar? Som sagt ber om ursäkt,för äckel inlägg men var tvungen att fråga :)
Inatt hade jag onda förvärkar, efter att ha haft sex. Jag hade svårt att somna efter och det värkte på vänster sida långt ned i magen och bak mot ryggen. Dem Kom med jämna mellanrum. Kan ju påpeka att det fortfarande inte blir så mycket sex, och vi kan nog räkna gångerna på två händer. Men blev faktiskt lite orolig inatt. Men misstänker att förvärkar är vanligare den andra graviditeten?! Någon som känt något liknande? Sammandragningar har jag ju dock ganska ofta, men inte dessa värkar.
Ska snart ta tag i lite måsten och tvätta kläder till BB väska, bebisens kläder är nu upptvättade så det ska bara kokas lite nappar m.m men det är ju ingen brådska. Mest skönt att kläder är med liksom.
Glad Alla Hjärtans dag till Er