BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Okej, vi kör bf+10 idag, Gaaah! Sambon fick precis skjutsa dottern till gympaträningen vilket brukar vara min grej, men jag bröt ihop ich sa att jag inte orkar träffa någon förens lillebror är ute. Orkar inte med fler frågor om bör han ska komma, som om jag inte själv undrar, Gaaah! Sa att svärfar får skjutsa till skolan imorrn om lillebror inte kommit då, klarar inte av Att träffa alla föräldrar, barn och lärare..
Funderar på att ringa förlossningen själv för att få tid för en koll och ev. Igångsättning idag, kan man göra det!? Alt. Iaf få en hinnsvepning till!?
Psyket börjar bli lite instabilt nu..
Du kan ju försöka prata med förlossningen om hur du mår, att det börjar bli psykiskt väldigt jobbigt. De borde väl sätta igång dig då du gått över tiden med 10 dgr, tycker jag.
Jag har blivit riktigt deprimerad. Försöker vara positiv men sömnlösheten orsakar mycket tankar om allt. Sen har vi problem vårt yngsta barn ( ett ängsligt/oroligt barn) som oroar sig väldigt mycket just nu kring kommande syskonet, när vi ska till förlossningen ( vi kan ju inte säga exakt), hur länge vi blir borta osv. Hade varit så bra nu under påskledigheten då vi varit lediga och mina föräldrar varit här. Nu kommer hon oroa sig vem som hämtar efter skolan .
Dock har vi pratat om det väldigt mycket så hon vet vem som hämtar och att vi blir borta några dagar.
Hoppas att lilltjejen vill komma ut snart. Är jätterädd inför förlossningen men samtidigt så vill jag få det överstökat nu.
Kämpa på ni som gått över tiden och ni som närmar er bf.