• FrökenAvig

Underhåll mej - prata lite strunt

Jag har så otroligt tråkigt i detta regnväder och vill fördriva lite tid. Snälla kom och prata bort en stund med mej.

• Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 19:46:23 följande:

Gräset klippt, puh.

Jag bor i södra norrland.

Grattis! Känns bra va?

Okej, mycket skog?
  • FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-11 19:53:12 följande:

Grattis! Känns bra va?

Okej, mycket skog?

Känns mycket bra. Hann bada efteråt också, bra belöning.
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 20:16:44 följande:

Känns mycket bra. Hann bada efteråt också, bra belöning.

Det kan jag tänka mig!
  • Aniiee
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 23:00:12 följande:

Å här sitter jag ikväll igen.. är det bara jag som har det tråkigt?

Nä. Jag har också tråkigt. Men det lättar upp lite med FL och Nostalgia critic. Och att sortera receptkort från början av 80-talet är ganska vilsamt. 
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 23:00:12 följande:

Å här sitter jag ikväll igen.. är det bara jag som har det tråkigt?

Vad är det som gör det så tråkigt då? Du kan ju knappast sitta och titta in i en vägg.
  • FrökenAvig
    Aniiee skrev 2015-07-11 23:09:04 följande:

Nä. Jag har också tråkigt. Men det lättar upp lite med FL och Nostalgia critic. Och att sortera receptkort från början av 80-talet är ganska vilsamt. 

Åh en sån receptlåda hade jag tidigare. Fast maträtterna i min var inga höjdare.
  • FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-11 23:09:20 följande:

Vad är det som gör det så tråkigt då? Du kan ju knappast sitta och titta in i en vägg.

Nästan så. Nä tvn är på å familjeliv framme. Men annars händer inte så mycket. Vad gör folk som inte har tråkigt för något?
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 23:16:18 följande:

Nästan så. Nä tvn är på å familjeliv framme. Men annars händer inte så mycket. Vad gör folk som inte har tråkigt för något?

Läser en bok, tar en kvällspromenad, löser korsord, bakar en kaka, syr, gör iordning något för morgondagen. Finns så mycket! Beklagar att jag mestadels angav pensionärssysslor, haha.
  • Aniiee
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 23:15:04 följande:
    Åh en sån receptlåda hade jag tidigare. Fast maträtterna i min var inga höjdare.
    Nä, det mesta är rätt trist. Jag har slängt ut väldigt många kort, säkert två tredjedelar. Har ändå väldigt mycket kort kvar. Tänkte jag skulle göra ett litet projekt med de.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt