• FrökenAvig

Underhåll mej - prata lite strunt

Jag har så otroligt tråkigt i detta regnväder och vill fördriva lite tid. Snälla kom och prata bort en stund med mej.

• Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt
  • 89Mats
    Aniiee skrev 2015-07-10 23:44:50 följande:

Det har regnat till och från hela dagen här i STHLM.

Just det, därav min förvåning. I Göteborg är det väldigt vackert, as we speak.
  • Aniiee
    89Mats skrev 2015-07-10 23:50:09 följande:
    Just det, därav min förvåning. I Göteborg är det väldigt vackert, as we speak.
    Avis!
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • 89Mats
    Aniiee skrev 2015-07-10 23:59:34 följande:

Avis!

You should be!
  • FrökenAvig

Åh aniiee jag är inte bara kass på att komma ihåg filmer, jag är kass på engelska också!

• FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-10 23:42:42 följande:

Inre har det regnat idag! Du kan då inte bo på västkusten, eller?

Det var på västkusten man skulle bo alltså.
  • FrökenAvig
    Liten till skrev 2015-07-10 23:17:15 följande:

Det är omöjligt att slicka sig själv på armbågen.

Nu kom jag att tänka på nån sån där text som snurrade runt tidigare. Om att räcka uttungan för att se något och att man då kom fram till att påståendet var falskt men att man log för man såg ut som en hund.
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 11:20:31 följande:

Det var på västkusten man skulle bo alltså.

Jepp! Åtminstone när det är bra väder här.
  • FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-11 13:02:00 följande:

Jepp! Åtminstone när det är bra väder här.

Idag har vi faktiskt bra väder och jag skulle verkligen behöva klippa gräsmattan. Men jag försöker komma på andra saker som jag kan tänkas behöva istället. Klippa gräs är så tråkigt och jobbigt
  • 89Mats
    FrökenAvig skrev 2015-07-11 13:07:20 följande:

Idag har vi faktiskt bra väder och jag skulle verkligen behöva klippa gräsmattan. Men jag försöker komma på andra saker som jag kan tänkas behöva istället. Klippa gräs är så tråkigt och jobbigt

Men otroligt skönt när det är gjort! Gör det, så är det gjort! Det är mitt råd. Var bor du förresten?
  • FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-11 13:19:53 följande:

Men otroligt skönt när det är gjort! Gör det, så är det gjort! Det är mitt råd. Var bor du förresten?

Gräset klippt, puh.

Jag bor i södra norrland.
Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt