Inlägg från: FrökenAvig |Visa alla inlägg
  • FrökenAvig

Underhåll mej - prata lite strunt

Jag har så otroligt tråkigt i detta regnväder och vill fördriva lite tid. Snälla kom och prata bort en stund med mej.

• Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt
  • FrökenAvig

Alltid lär man sig något nytt. Jag tänker inte testa, jag har en känsla av att jag är för bra på att fokusera

• FrökenAvig

Nä tristessen är på topp här. Funderar på att ta mig en gin&tonic bara för att.

• FrökenAvig

Nu sitter jag ju och försöker spela upp filmerna inne i mitt huvud. Tydligen är det bara hajen-scenen som fastnat riktigt. Undra om det har att göra med min stora hajskräck?!

• FrökenAvig

Jag kom aldrig till GT jag drack en kopp kaffe till istället. Öl har jag inte blivit vuxen nog att tycka om än.

• FrökenAvig
    Aniiee skrev 2015-07-10 22:52:12 följande:

Hajar är lite läskiga.....

Hajar är otroligt läskiga. Jag kan inte ens bada i sjöar utan rädsla för hajarsom biter ihjäl mej.
  • FrökenAvig

Åh aniiee jag är inte bara kass på att komma ihåg filmer, jag är kass på engelska också!

• FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-10 23:42:42 följande:

Inre har det regnat idag! Du kan då inte bo på västkusten, eller?

Det var på västkusten man skulle bo alltså.
  • FrökenAvig
    Liten till skrev 2015-07-10 23:17:15 följande:

Det är omöjligt att slicka sig själv på armbågen.

Nu kom jag att tänka på nån sån där text som snurrade runt tidigare. Om att räcka uttungan för att se något och att man då kom fram till att påståendet var falskt men att man log för man såg ut som en hund.
  • FrökenAvig
    89Mats skrev 2015-07-11 13:02:00 följande:

Jepp! Åtminstone när det är bra väder här.

Idag har vi faktiskt bra väder och jag skulle verkligen behöva klippa gräsmattan. Men jag försöker komma på andra saker som jag kan tänkas behöva istället. Klippa gräs är så tråkigt och jobbigt
Svar på tråden Underhåll mej - prata lite strunt