Festar jag för mycket?
Hej! Jag kom bara att tänka på hur ofta och mycket jag faktiskt dricker och ville kolla av hur ni andra brukar ha för vanor. Men värt att nämna är ju att jag är en tjugoårig tjej och singel. Jag går alltid ut två gånger i veckan på krogen och då blir jag majoriteten av gångerna väldigt berusad och stannar oftast till stängning. En typisk utgång dricker jag en vinflaska 12% till förkröket och kanske 4 stycken redbullvodka och två shots på krogen så ofta ligger man ju utslagen hela nästkommande dagen. Jag tycker alltid jag ser samma folk ute och går typ alltid ut med samma vänner som alltså är på samma nivå som mig så jag har inte reflekterat så mycket över att det kanske är lite väl ändå? Jag vet inte, hur ser det ut för er? (när ni var i min ålder då framförallt). Samtidigt inget jag vill ändra på utan jag passar på nu när jag kan och inte har pojkvän/barn. Jag är en otroligt rastlös person också men sköter mitt jobb väldigt väl och har andra intressen också men frågar av ren nyfikenhet bara!