• misslina

Vi med BIM i augusti

Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
    Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...

Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset

• misslina
    misslina skrev 2015-08-12 13:09:32 följande:

Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
    Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...

Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset

Ja det ska vara att det gjorde fruktansvärt ont lååångt ner i tjejmagen igårnatt då...

Men det kan ju ha varit nåt annat också...
  • misslina
    Angdev skrev 2015-08-13 21:06:51 följande:

BIM imorgon och jag tror mer och mer att det inte blir något denna gång heller. Inga ömma bröst som jag hade med förra graviditeten, det var mitt enda symptom så det har jag en del tillit till.

Ni som väntar syskon, eller fått mer än 1 barn, hade ni olika symptom vid dom olika graviditeterna?

//Deppig kärring som försöker greppa efter halmstrån ;)

Har inte känt något med nån av barnen ( har två)
    Så det hoppet lever jag på... En vecka lvar till bim och känner nada...

Håller tummarna för oss :)
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-14 13:05:28 följande:

Äl 5/8, oskyddat sex den 4/8 och BIM den 19/8. Har spännande symptom och har haft det i några dagar nu :). Brösten ömmar och är svullna särskilt vid armhålorna och dom är liksom i vägen, illamående i tid ochans otid haha, en trötthet som heter duga, kissnödig och har behövt gå upp 2 ggr varje natt nu i 3 dagar vilket jag aldrig behöver göra annars och min livmoder stramar lite hela tiden. Så spännande :) sambon och jag har försökt sedan i Maj. Hoppas att vi får ett plus denna månaden, vill att dagarna ska gå snabbt nu fram till BIM.

Då har vi bim ungefär samtidigt, jag har den 20:)
    Dock känner jag inte så mycket.... Stramar lite grann i magen men det kan vara imbillning också ;).

När har du tänkt testa? Kommer du hålla dig till den 20:e?
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-14 13:31:02 följande:
    Tänkte testa på tisdag :) men vet inte om jag kommer kunna hålla mig haha. Köpte 2 pack av dom clear blue med veckoindikator så kanske testar på söndag och visar det inget då så får jag hålla mig till onsdag :). När ska du testa?
    Jag hade tänkt vänta till torsdag men tiden verkligen sneglar sig fram. Så känner jag mig rätt så blir det måndag haha.

Men jag ska försöka vänta 6 dagar till:)

Håller tummarna för oss
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-14 13:38:28 följande:
    Håller tummarna :) ja dagarna går så sakta nu haha.. Berätta hur det gick när du tagit testet :)
    Absolut! Detsamma :)
  • misslina
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-15 07:07:47 följande:

Jag kan inte fatta!!!

Tack för allt stöd!
    Hoppas ni andra får era plus snart!

Jag går vidare till en bfgrupp

phpB8BkQH36532.jpg

Stort grattis!
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-16 10:12:31 följande:
    Blir mest besviken på mig själv, lovade mig själv att jag inte skulle testa förens efter bim-dagen men otålig som man är haha.
    Jag håller tummarna att du får ett plus om några dagar.
    Vi hoppas att det är bara lite tidigt. Visst var det på onsdag du hade bim?

Jag hade tänkt hålla mig till torsdag innan hag testar mig, men tror det kommer bli tidigare om jag känner mig rätt ;)
  • misslina

Åh vad jag tycker tiden sniglar sig fram, bim
    På torsdag. Känns som en evighet tills dess...

Känner ingenting heller... Molvärk men det kan jag ha innan mens också.
    Gahhh kan tiden gå lite fortare ;)

• misslina
    frijdah skrev 2015-08-17 09:07:44 följande:

Känns inte lovande för min del längre.. grov mensvärk nu och livmodertappen har öppnat sig :( känns som mensen är på gång iaf :(

Åh jag hoppas att så inte är fallet...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti