• misslina

Vi med BIM i augusti

Symetrical skrev 2015-08-03 13:25:53 följande:
    Aj aj aj! Låter som att ditt ryggskott lett till ischias. smile4.gif

Hjälper det om du stretchar rumpan?

Ett annat tips är att be någon dra dig i benen när du ligger på rygg, för att på så vis få lite separation mellan kotorna, så att diskarna får lite mer utrymme. smile1.gif

Håller tummarna att du inte dragit på dig ett diskbråck!
    Jo det blir bättre om jag stretchar rumpan.

Ska testa ditt tips:) tack!!:)

Ja jag hoppas också att det inte blivit ett diskbråck...

Tack för att du tog dig tid
  • misslina
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2015-08-04 06:28:55 följande:

Hej solstrålen 1988!

Jag har också börjat må illa vid äl. Tydligen är det ganska vanligt efter ha läst litebom det. Har på senare tid börjat få mer och mer gravid sympton innan min mens. Har aldrig haft sådana PMS sympton innan.

Jag också! Har aldrig haft symtom innan mens innan. Men sen ett halvår:/år tillbaka så mår jag illa, uppsvälld, brösten ömmar och sväller.

Väldigt konstigt! Och väldigt förvirrande nu när man försöker få barn.
  • misslina

Fortfarande blinkande glad gubbe, så ikväll blir det mys, blev även mys i går morse.
    Tror att jag kommer ha äl på torsdag, så det blir att mysa på här framöver ;) Svårast är väl att veta när ägget exakt släpper eller? Om man får en fast gubbe... Ska ägget då släppa inom 48 timmar ?

• misslina
    MoKa skrev 2015-08-04 12:40:25 följande:

Jag ska ha ägglossning idag enligt appen och har haft lite lätt "mensvärk" under dagen. Får se till att fortsätta mysa med grabben ikväll. Lite tråkigt sex blir det just nu bara för vi har svärföräldrar på besök haha.

Sedan börjar den låååååånga väntan på bim som ska vara den 18/8 enligt appen. Brukar stämma ganska bra men sen april har det varit lite förskjutningar både framåt och bakåt i tiden. Men hellre tidig mens än sen så hoppet stiger.

Då ligger vi ganska nära på ägglossningen. Ska ha min på torsdag :)

Jag håller tummarna för oss
  • misslina
    Cocolemon skrev 2015-08-04 13:10:12 följande:

3/4 dagar kvar till BIM och kämpar för att inte testa mig förren BIM +1 som jag tänkt från början...men nu när tiden har gått såååå långsamt är jag så frestad till att testa innan...

Hur tidigt har ni som fått positivt testat?

Med mina två andra graviditeter har jag testat positivt på bim -4 med cb
  • misslina

Grattis till plussen! Augusti verkar vara en bra månad! Håller tummarna för oss som väntar :)

• misslina

Jag fick ytterligare en blinkande glad gubbe idag på äl-testet, den fjärde i raden. så jag gissar en fast gubbe i morgon eller på fredag,.

Åh vad jag hoppas att det tar sig denna månad :)

• misslina

Gahhhh vad jag blir tokig... Femte dagen med en blinkande glad gubbe.... När kommer min fasta glada gubbe? Nån fler som har haft så många dagar med blinkande?

Börjar bli orolig att jag inte kommer ha nån äl denna månad. Det kommer kännas jäkla surt då vi var varit "duktiga" på att ligga...

Råd nån?

• misslina
    Symetrical skrev 2015-08-06 10:02:34 följande:
    Du har inte testat någon annan tid på dygnet..? Kan vara det som ställer till det annars. Många får starkast utslag på eftermiddagar/kvällar. smile1.gif
    Nä jag har inte prövat det. Kan testa. Men förra månaden fick jag utslag på morgonen.
    Men absolut värt att testa.

Sen har jag inte haft mina äl-flytningar än heller. De. Brukar jag få när jag får glad gubbe på Stickan.

Men testar ikväll och återkommer:)
    Annars hoppas jag på i morgon:)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti