• misslina

Vi med BIM i augusti

Solskenihjärtat skrev 2015-08-06 10:22:47 följande:
    Första gången jag använde dom testen så fick jag blinkande gubbe i 6 dagar innan jag fick en fast, så den kommer nog! :)
    Tack:) då ger du mig hopp!
  • misslina

6:e dagen med en blinkande gubbe... Suck

Men jag tycker att mina flytningar (ursäkta) hade ändrat lite karaktär. Att bli lite mera sega;) . Så jag hoppas att det är på g.
    Tror jag ska ta ett nytt i em och se.

Sen har jag jämfört kontrollstrecket på cb(även om man inte ska det) så har det blivit starkare sen igår...

Vad tror ni? Kan äl vara på g?
    Vi har myst till det varje dag... Är livrädd att missa en dag.

• misslina
    mammaA93 skrev 2015-08-08 00:41:15 följande:

Ägglossning idag då, vi har myst varje dag hela veckan hittills (och idag), så nu jäklar ska det ta sig!
    Annars blir jag sur.
    Har även klickat hem nya gravtest så nu är det bara den där jobbiga väntan kvar..

Jag har också ägglossning idag. Har också myst hela veckan förutom igår. Plus att det blir mys idag! Nu jäklar ska det ta sig;)
  • misslina

Äntligen en glad fast gubbe på testet. Blev 6 blinkande glada gubbar innan en fast glad gubbe. Skönt att se att det blev ägglossning denna månad. Så nu ska väl ägget släppa inom 12-48 timmar? Stämmer det?

Så här har det sett ut för oss i veckan
    Söndag blinkande, sex
    Måndag blinkande, sex
    Tisdag blinkande, sex
    Onsdag blinkande, sex
    Torsdag blinkande sex
    fredag blinkande
    lördag fast glad gubbe sex( hoppas vi får till det två gånger hihi)

Håll tummarna:)

• misslina
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-08 08:06:35 följande:
    Vi håller tummarna!
    Tack:)

Hur går det för dig?
  • misslina
    Natt91 skrev 2015-08-08 10:13:08 följande:

Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång.. phpflqawS89906.jpg

Det där tycker jag ser ut som ett plus!!!:):)
  • misslina

Fick glad fast gubbe på cb ( den lila) idag efter då 6 dagar med blinkande gubbe. Men vågade inre riktigt tro det så jag tog ett till test nu med den rosa cb, fick en glad gubbe där Också:)

Så inom 48 timmar ska jag ha äl, så nu väntar jag på den slemmiga flytningen som brukar komma vid äl. Börjar bli lite trådigare, men ägget har inte släppt än....

• misslina
    My102 skrev 2015-08-08 23:50:29 följande:
    Åh! Tack för dem peppande orden! Har inte hållt på alls så länge men känns ändå surt när mensen kommer. Jag gillar när du skrev att det är så många moment som ska gå felfritt till..å det är ju så sant! Lätt att glömma vilken enorm process det är att skapa det lilla livet.
    En fråga... När har jag haft min äl, trodde jag skulle ha två dagar med en fast glad gubbe.

I fredags morse så var det en blinkande glad gubbe
    Lördags morgon, en fast glad gubbe.
    lördags em likaså
    Söndag rund ring

När har jag haft äl på ett ungefär? På em/kvällen?

Sen har jag inte haft så mycket äl-flytningar. Brukar ha rätt mycket. Hade bara lite igår morse.

Vad tror ni?

Oj vad man nojar sig...
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-08-09 06:26:15 följande:
    Skulle säga att du med största sannolikhet hade äl igårkväll eller inatt. smile2.gif
    Tack för svar:)

Har du nån förklaring till varför jag har haft så lite äl-flytningar? Brukar i vanliga fall kunna vara rejält... Men nu ytterst lite...

Kommer dom kanske på nån dag? Eller jar man dom i samband?
  • misslina
    Therese78 skrev 2015-08-09 10:40:49 följande:

Funderar på det här med ÄL-flytningar. Kommer ihåg att jag fått såna när jag var mkt yngre - genomskinliga, glatta, trådiga som kunde dras ut långt, långt (urk). Men nu är jag nygravid och hade under försöken dökoll på flytningarna under hela cykeln och vid tiden för ÄL speciellt, samma sak när ett äldre syskon tillverkades. Har aldrig såna nuförtiden utan bara ett underliv som blir "blötare", alltså inga sega flytningar bara vattniga. Men gravid blir jag ju ändå. Så deppa inte ihop om inte flytningarna stämmer med hur det "ska vara", släpper ägget bara så kan det fungera bra ändå.

Tack för svar:)

Det ger mig hopp:)
    Även de vattniga är fertila flytningar så det stämmer med det du säger:)
    Kom inte ihåg hur jag hade det med mina andra två barn... Nu är det bara att hålla tummarna
Svar på tråden Vi med BIM i augusti