BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Vad synd att den här tråden verkar flytta över till facebook, jag är inte inne där så mycket så jag drar mig ur tråden nu. Lycka till allihop :) Vi kanske ses på någon bebistråd till våren ;)
Vad synd att den här tråden verkar flytta över till facebook, jag är inte inne där så mycket så jag drar mig ur tråden nu. Lycka till allihop :) Vi kanske ses på någon bebistråd till våren ;)
Ingen aning, kub får de över 35 gratis i alla fall.
Pyltet: det är olika direktiv i olika landsting. Så det beror på var man bor vad som gäller kub och sånt.
Jag kmr inte gå med i fb-gruppen då jag vill vara anonym, så förhoppningsvis stannar fler här.
En fråga tjejer! Är det nån här som funderar på att göra ett tidigt ultraljud. Mest för att få bekräftat att fostrets hjärta slår?? Kan man göra det på nån privat klinik? Rekommenderar ni nån klinik? Och från vilken vecka kan man se hjärtat slå om man väljer att göra ett ultraljud på magen och inte vaginalt så att säga??
Haha blev inte en fråga utan en massa :))
En fråga tjejer! Är det nån här som funderar på att göra ett tidigt ultraljud. Mest för att få bekräftat att fostrets hjärta slår?? Kan man göra det på nån privat klinik? Rekommenderar ni nån klinik? Och från vilken vecka kan man se hjärtat slå om man väljer att göra ett ultraljud på magen och inte vaginalt så att säga??
Haha blev inte en fråga utan en massa :))
Man ser bäst om man gör vaginalt ultraljud i vecka 6 7. Tror inte ens de gör ultraljud på magen i soppas tidig graviditet eftersom det e lättast att se vaginalt