Längtan 30 skrev 2015-06-27 18:35:47 följande:
Stackare det kan jag tänka mig, lite gulligt också men lätt för mig att säga som utomstående Om det var båda som tyckte det vet jag inte men svärmor berättade iaf att hon och svägerskan pratat om att vi väntade barn och svägerskan hade då klagat över att vi berättade när det var så lång tid kvar till bf. :-/ Svärmor skrattade lite ändå och sa att svägerskan var den sista som skulle klaga eftersom hon berättade för svärmor samma dag som hon plussade typ, men men de får veta tids nog. Jag kommer inte skicka nån ultraljudsbild denna gången iaf..
Jag förstår..men att berätta i v.14 skulle inte jag kalla tidigt :p utan snarare bra gjort att du klarade hålla dig så länge :) själv vill jag typ skrika ut det för jag är så glad :p men vill samtidigt hålla mig till v.12 så jag får bara ta och bita i tungan :p har ju er att prata med så det är skönt ;)
Svärmor ska jag försöka vänta med att berätta för med men hon är en så sjukt nyfiken person och helt exalterad över att vi planerar syskon så hon frågar titt som tätt om jag är gravid och ger lite pikar här och där. Tom pratat med min mage vid ett tillfälle! Där blev jag bara galen. Känns inte okej alls :s hade inte ens hunnit bli gravid vid det tillfället...