Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hoppar in lite sent, har BIM imorgon. Har en cykel som varierar lite,sist var den 37 dagar istället för 31. Tog ett test (testlagret) på BIM -2 neg, dock på kvällen. Har haft som lite mensvärk i korta stunder typ en-två gång om dagen. Har försök sedan oktober, tror väl inte att det tagit sig nu heller men hoppet är verkligen det sista som lämnar en ???? sambon är mest det kommer när det kommer plusset menas jag längtar och googlar allt om bebisar. Är 28, sambon 5år äldre och vi hoppas på att bli gravida för första gången snart. Håll tummarna för mig, vet inte ens om jag vågar testa imorgon kanske bästa att vänta till typ BIM +2?
Jag tror jag räknade fel på min BIM, om man snittar (har lite oregelbunden mens) sen februari har jag 30 dagars cykel, inte 28! Så jag har BIM på tisdag istället för imorgon. Tog ett test igår morse med cb (BIM -3?) och det var negativt...
Och där kom mensen. Hoppas de går bättre för er andra!
Tjo dålig på att skriva och orkar typ inte lösa igenom allt hur det har gått för er.
Men nu så efter beräknat mensen skulle kommit igår o ej kommit idag. Men nu till frågan ja tro att ja fick nidationsblödning i förr går och igår. Men borde ja inte haft det 1 vecka tidigare?? Eller något kanske hade jag ägglossning senare än ja trått?? I vilket fall så tog jag ett test idag men visade inget. Ska ja vänta tros en vecka till o se om ja får mensen eller om det blir ett pluss ?? Lustigt i alla fall. Hoppas åndå att det är nidis och att ingen mens kommer ????
Nu kommer nog mensen närsomhelst :( fan..
Tjo dålig på att skriva och orkar typ inte lösa igenom allt hur det har gått för er.
Men nu så efter beräknat mensen skulle kommit igår o ej kommit idag. Men nu till frågan ja tro att ja fick nidationsblödning i förr går och igår. Men borde ja inte haft det 1 vecka tidigare?? Eller något kanske hade jag ägglossning senare än ja trått?? I vilket fall så tog jag ett test idag men visade inget. Ska ja vänta tros en vecka till o se om ja får mensen eller om det blir ett pluss ?? Lustigt i alla fall. Hoppas åndå att det är nidis och att ingen mens kommer ????
BIM-3 idag och inga spottings denna månad (provar progesteronkräm) än så länge. Har haft känningar i tjejmagen och igår hade jag ungefär som mensvärk, men inga andra symtom. Vågar inte testa mig än så jag väntar till BIM så får vi se!
Bim idag och mensen kom som den "skulle".. Så himla besviken!!! Dock är blodet lite åt det bruna hållet, det har jag aldrig varit med om innan, vad kan det betyda?
Hej hej!
Nu hoppar jag in här igen efter semestern. Bim-4 i dag och känner ingenting ännu. Kanske slipper skengraviditeten den här månaden för att semestern fått en att tänka på annat :)
Vi testade att mysa på morgnar den här månaden istället för på kvällen, kan ju hoppas att det hjälper något.
Var bergsäker på att mensen skulle kommit nu när jag vaknade..gått och kollat typ hela tiden sen 06 då den brukar komma direkt när jag vaknat...men ..inget..