Vi med BIM i juli
Hej hej! Hoppas att det är okej att man hoppar in här!
Jag och sambon har äntligen(för ett par månader sen) bestämt oss för att vi är redo för en liten kompis! Vi har sagt att vi inte ska försöka utan bara ta det lugnt och händer det så händer det. Dock har jag ett tålamod som är lika med noll och har ganska bra koll ändå!
Jag har dock inte testat med ÄL-stickor eller så utan bara kollat av med WomanLog-appen och kännt efter själv när det varit dags. Känner rätt starkt att tempen höjs.
Plockade ut min kopparspiral sista dagen på mensen i maj och började samtidigt med Apotekets Kvinna-vitaminer. Sen så försökte vi väl inte allt för aktivt under månaden men nu i juli har vi verkligen legat i!
Enligt appen hade jag ÄL 19/6 och BIM 3/7 men tror att den har hamnat lite snett pga en försenad mens i januari så jag tror mer på ÄL 17/6 och BIM 1 eller 2/7 (cykel på 29-30 dagar och senaste mensen började 2/6.)
Har sen igår haft lite stickningar i livmodern och på vänster sida och hoppas så klart på den så kallade växtvärken. Även väldigt ytliga blodådror på bröst och bröstvårtor och fruktansvärt öm. Och helg galet sötsugen. Så nu hoppas jag!
Men som sagt, 2 försöket och BIM 1-2/7 och om någon vill lägga till mig på listan hade det vart jättesnällt! :)
Håller tummarna för oss allihopa nu! Så jobbigt att vänta nu dom sista dagarna så det är verkligen skönt att kunna dela det med er här! :)