Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Efter 2 dagar med spottings så är nu mensen ett faktum, så jag hoppar över till augustitråden. Grattis till alla plus, och lycka till alla andra!
Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!
Mens i dag :(
Hej!
Är ju i slutet på dessa trådar (2) varje gång men tro att jag nästan trillade av toastolen i måndags morse då jag fick detta resultatet!
Overkligt men superglada är vi !
Lycka till alla kämpar!
Jag tycker att det ser väldigt starkt ut för att vara BIM -3!
Åh idag har illa månader verkligen ökat,men ändå glad att jag känner och tröttheten. Så galet trött hela dagen. Men kan ju bero på att jag gick upp 5 också pga att man var tvungen att springa och kissa och inte kunde somna om sen :p sen märkt med att brösten ömmar idag,speciellt ena och har aldrig annars ömma bröst och mörkare. Så känns mer verkligt :) så på lördag hoppas jag de är starkare, känns lite nervöst ändå ännu men försöker att inte tänka för mycket utan ändå njuta och vara glad så de inte blir som när jag väntade dottern.