Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej igen! Är nu hemma efter en veckas semester :)
jag tog äl och grav test i morse som var negativa.. Molnande smärta som vanligt men ingen mens sen den 22/5.. Vet ej vad jag ska tro :( vill kontakta bm men de ger ingen hjälp förräns man försökt i minst ett år :/
jag tog äl och grav test i morse som var negativa.. Molnande smärta som vanligt men ingen mens sen den 22/5.. Vet ej vad jag ska tro :( vill kontakta bm men de ger ingen hjälp förräns man försökt i minst ett år :/
Fortfarande ingen mens och igår visade tester ej gravid . Idag blir det att köpa fler test så jag kan testa i helgen...
Var aldrig med om detta med dom andra två barnen, då plussade jag på bim-4.
Jag har startat en ny tråd "vi som försökt i tio månader". Syftet är att vi ska följa varandra, ska ni ta hjälp efter ett års försökande osv eller fortsätter ni utan hjälp på egen hand till vårt efterlängtade PLUS :)
att försökt ett år är länge samt att ta hjälp är stort, därför en tråd för oss att ventilera, fråga o stötta <3
Äl bekräftad igår, vilket med min korta lutealfas innebär bim 29/7.