Vi med BIM i juli
Hej! Hoppar in här. Har mens nu så äl i mitten av juli! Längtar
Hej! Hoppar in här. Har mens nu så äl i mitten av juli! Längtar
Ca två veckor kvar till äl. Det börjar närma sig för vårat första försök till vår tredje:)
Grattis!!
Jag kan lägga till mitt bim, 27 juli. Så här inväntar jag äl;). Men vi myser på för fullt redan nu:)
Om man ska beställa ägglossningstest och gravtest. Vart är bäst? Hade tänkt mig clearblue...
Hej! Har bim 28 juli. Så nu inväntar vi äl:)
Går och väntar på äl som är nästa vecka. Men man vi kommer börja köra denna vecka regelbundet. Man vet ju aldrig :) , på mina andra barn har vi kört med ägglossningstest, men tänkte vi skulle testa utan denna gång. För jag har bättre koll på min cykel denna gång, men funkar det inte så får jag köpa
En fråga... Kan man ha väldigt rikliga flytningar innan ägglossning? Har egentligen inte ägglossning förrän nästa vecka, men flytningarna tyder nästan på att jag har det nu? Nu blir jag orolig att jag missat ägglossningen... Jag som tänkte skippa testerna och allt... Suck
Var ovh köpte tester och jag fick en glad gubbe idag på ägglossning Hur är det möjligt? När jag inte ska ha det förrän nösta vecka??
Grattis till alla som plussat :)
En fråga...tog ägelossningsstest idag och igår, glad gubbe båda dagarna. Hur många dagar kan man få glada gubbar?