Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Tempdipp i morse, bim-1 idag så mensen kommer komma som en klocka i morgon. Bryter fan ihop nu!
Liten...
Rejäl, eller bara lite?
Jag sov askasst inatt,somnade 00:15 och vaknade 02:50 den tempen var 36,76 sen vaknade jag 04:45 och den tempen var 36,67 ( som jag skrev in) och nu vaknade jag 08:10 och då va tempen 37,00. Hur ska man tänka när man sovit så hattigt?
Rejäl, eller bara lite?
Jag sov askasst inatt,somnade 00:15 och vaknade 02:50 den tempen var 36,76 sen vaknade jag 04:45 och den tempen var 36,67 ( som jag skrev in) och nu vaknade jag 08:10 och då va tempen 37,00. Hur ska man tänka när man sovit så hattigt?
Ok typiskt att man just inatt skulle sova kasst när de är bim i morgon...ville ju veta om jag fick en rejäl dipp el inte ..
Jag har precis börjat med NC men om jag har förstått det rätt så ska man inaktives tempfunktionen om man bla sovit dåligt för det finns risk att det inte stämmer.
Första mätningen är den tid jag brukar tempa men då har jag oftast somnat tidigare .
Precis som sommarblomma skriver skall man helst discarda de inadekvata mätningarna. Jag skulle nog snarare gått på första mätningen om jag vore du, med tanke på att det var vid den tiden du fått längst sammanhängande sömn, bortsett från den sista mätningen. Men så sent kanske du inte brukar tempa..? Jag är själv sån som får typ 0,2-0,3 grader högre om jag tempar bara ett par timmar senare än vanligt.
Idag kom mensen . Bim 21 augusti. Finns det nån tråd för Bim i augusti?
Idag kom mensen . Bim 21 augusti. Finns det nån tråd för Bim i augusti?
Japp ! Väldigt konstigt! Får hoppas på en majbebis :)