Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Pebble Plus verkar vara det enda eller ett av få babyskydd som är säkerhetsklassad i-size. Ska visst också vara mest säker för krockar från sidan. Bor man i en storstad är ju det den största risken istället för framifrån. Sen var den enkel att sätta fast och ta loss. Var nästan omöjlig att fösta fel med bältet.
Knäppisen hoppas vi håller sig borta hädanefter Annars får jag öva igen på andning och positivt tänkande...
På tal om andning! Är det någon som testat webbaserad profylax kurs. Vi är nämligen lite sugna på det. Har svårt att hinna gå på kurs och tänkte att vi kunde nyttja lite jul ledighet till att göra en webkurs.
Tyvärr inte, och har heller inte hört någon annan göra det :( Men varför inte, liksom? Det borde väl funka alldeles utmärkt. Betydligt billigare också, antar jag? Själv ska jag på första delen av profylaxkursen ikväll :D
Är barnvakt åt min normalt sett förtjusande 2 åriga systerdotter. Nyss nämnda har entrat en alldeles horribel trotsperiod och skriker och slåss så fort något går emot. Börjar fundera på vad jag har gett mig in på. ;)