Lady1986 skrev 2015-09-30 06:07:04 följande:
Samma här :) Fast det blev en Emmaljunga super viking. Vi var inte riktigt beredda på att vi skulle få ta hem den direkt, men så blev det och nu är den här :)
Ooooh, den är fin!! Grattis till vagnköp :D
Klart man ska handla när det är rabatt!! Vagn behöver man, och där sparade ni ju in massor med pengar. Jag ser egentligen inte varför man ska fega (som jag verkligen gör), det finns ingen anledning. Allt ser ju bra ut än så länge, och de flesta kritiska stadier är passerade med råge :)
Linda8110 skrev 2015-09-30 07:12:50 följande:
Åh ni är så modiga!!!! Blir så avis! Jag vågar inte ens köpa en body... Vagn har jag sagt länge att vi ska börja testrulla på någon affär, men jag mår illa bara av tanken att gå in i en affär... Bra av er tjejer!!!!!
PRECIS så känner jag också. Har inte köpt något och har svårt att gå in i babyaffärer. Men det börjar ju bli dags nu. Usch, kram på dig <3 Det kommer gå bra.
Unaangelita skrev 2015-09-30 09:48:52 följande:
Hej allihopa! Måste få fråga er lite...Jag drömmer så sjukt konstiga drömmar nuförtiden! Är inte gubben otrogen så är det jag som är otrogen med massa killar från jobbet!! Är enda tjejen på jobbet så det finns en del killar också. Jag är gravid med min sambo i drömmarna men ändå ligger jag runt..??!! WTF liksom? Varför drömmer jag dessa sjuka, snuskiga drömmar? Jag skulle ju aldrig i livet vara otrogen ens..Har verkligen ALDRIG någonsin varit såhär lycklig som jag är nu, och ändå vaknar jag och bara vill gråta o aldrig mera sova...
Någon annan som drömmer sjuka drömmar?
Hähä :D Jajjamensan - massor av konstiga drömmar!