Cyanea skrev 2015-11-01 21:02:44 följande:
SPÄNNANDE!! Då blir det boande till tusen alltså ;) Jättestort lycka till imorgon, hoppas allt går jättebra :DFin du är :D Hihi, vi kommer bli stora som hus allihopa - vackra hus ;) Usch, det är så jobbigt att behöva oroa sig :( Bra av dig att åka in och kolla upp det, tycker jag. Skönt att det var bra också. Det är besvärligt det där med rörelserna, vissa dagar är det rent hopplöst. Liten lägger sig också inåt ibland, och då flera dagar i sträck, så man är bra mör i slutet. Det känns himla logiskt! :)
Tack, skönt att höra. Din lista var hemskt bra, så tack så mycket för den :D Haha, du är verkligen redo för allt! Du får väl laga matlådor och baka bullar ;) Åh, barnrum <3 Vi kan inte bestämma oss alls för vad vi ska göra med Litens rum, så det kommer nog dröja ;) Var ska er lilla sova i början? I egen säng eller i er säng?
Jag var faktiskt inte så orolig denna gången. Trots att det var första gången rörelserna uteblivit. Var mer, okej.. Då ringer jag och rådfrågar. De vill att jag kommer in? Okej då.